• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Momentum-Dykare *Prisbump*

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Hej igen!

Har nu en Momentum-dykare som skall avyttras. Klockan mäter ca 45mm, fin PVD och ett driftsäkert kvartsverk från Japanska Miyota.
Box, manual, grönt nato, orange zulu och svart gummiband följer med.

Klockan i sig är jag andra ägare på, förra ägaren använde den inte och jag har använt den 2 dagar på kontorsjobb. Vill gärna ha kvar den men fick precis in en Seiko jag letat efter ett tag, så denna måste tyvärr bort för att klockkontot ska följa en (relativt) jämn nivå.

Pris: 1200 SEK 1000 SEK inkl frakt med postens gröna. Face 2 face funkar självklart också i Göteborg.
Byten: Inga den här gången.
Ångerrätt: Ingen, då klockan i princip är helt ny.
Referenser: https://klocksnack.se/threads/steffe.41042/

Bilder:
IMG_0736.JPG

IMG_0997.JPG


IMG_0998 (1).JPG

IMG_1001 (1).JPG


Snor också en bild av @Royal Straps som visar tavlans "Omega-vågor" hoppas det är okej!
rst.jpg
 
Senast ändrad:
Topp