Nilzén
Silver
- Pris
- 3000 OBRO
- Returpolicy
- En hederssak
Rensning och renodling fortsätter och nu ges du chansen att förvärva en "doktorsklocka" från @doktornsklockor! ️
Till salu är en sparsamt använd Monchard Pulsations Chronograph. Klockan kommer fullset med en orginallänk som fortfarande är inplastad samt BÅDE det svarta och det bruna originallädret. Det bruna lädret är helt oanvänt. Vidare medföljer ytterbox, canvasrulle, putsduk, ifyllt cert samt manual.
Nypris för modellen med länk och ETT läder är 4295. Diameter 39 mm. Urverk: VK64. WR: 5 atm. Detta och fler specs här:
Skicket är nyskick vågar jag påstå. Använd enstaka timmar. Inköpt direkt från Monchard i februari 2022. Garanti kvar.
Mitt pris inkluderar såklart spårbar frakt med PostNord SkickaLätt. Annan frakt enligt köparens önskemål och på dennes bekostnad. F2F kan diskuteras.
Swish är det som gäller.
Referenser på mig här:
Tack för Klocksnack och för möjligheten att annonsera!
Till salu är en sparsamt använd Monchard Pulsations Chronograph. Klockan kommer fullset med en orginallänk som fortfarande är inplastad samt BÅDE det svarta och det bruna originallädret. Det bruna lädret är helt oanvänt. Vidare medföljer ytterbox, canvasrulle, putsduk, ifyllt cert samt manual.
Nypris för modellen med länk och ETT läder är 4295. Diameter 39 mm. Urverk: VK64. WR: 5 atm. Detta och fler specs här:
Pulsations Chronograph - Monchard Watches
Case Finish: Polished steel Case Material: 316L stainless steel Main hands: Polished steel and heat treated blue hands Sub-dial hands: Heat treated blue hands Crystal: Double Domed boxed shape sapphire crystal with AR coating Water Resistance: 5 ATM (50 meters) Extra Functions: Pulsation...
www.monchardwatches.com
Skicket är nyskick vågar jag påstå. Använd enstaka timmar. Inköpt direkt från Monchard i februari 2022. Garanti kvar.
Mitt pris inkluderar såklart spårbar frakt med PostNord SkickaLätt. Annan frakt enligt köparens önskemål och på dennes bekostnad. F2F kan diskuteras.
Swish är det som gäller.
Referenser på mig här:
Nilzén
Lite olika affärer har det blivit här på forumet och andra klockställen. Skriv gärna en rad om hur du upplevt mig som säljare/köpare/bytare! Allt gott!
klocksnack.se
Tack för Klocksnack och för möjligheten att annonsera!