• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Monchard Skytoucher Auto, CIGA DESIGN Z, Evant(SÅLD), Phoibos Eagle Ray GMT, Alpha Daytona

dr.fox

Cartier
Pris
Diverse
Returpolicy
Nä.
Bilder Skickat
  1. Ja
Vidare avveckling. Priser inkl rek frakt. Allt i mycket bra skick. Bilder tagna i RAW och oredigerade för att ge ett så rättvist intryck som möjligt.

Byten kan välkomnas om det är fler av mina mot en av din.

MONCHARD SKYTOUCHER AUTO


057A9271-2.jpg


Behåller min Chrono och därmed mitt medlemskap i Monchard Platinum Members Association. Denna är dock fantastisk och med ett otroligt (just otroligt) bekvämt strap. Kom ihåg att du får den braiga loggan också. Bästa high-beat Miyota-verket, sekundvisaren sveper så fint och mjukt. Låda ingår.

3500 kr

CIGA DESIGN Z SERIES SÅLD

057A9274-2.jpg


Vann German Design Awards (jo, det är faktiskt sant). Seagulls bästa urverk (tror jag). Supertuff och den skeleton-klocka man ska ha. Richard Mille har prisat klock- nä okej det har de absolut inte. Toksnygg "boklåda" ingår.

2000 kr. 1800 kr. (nytt pris 18/2)

EVANT DECODIVER SÅLD

057A9260-2.jpg


Bilden är uppochner, bara för att. Omöjligt snygg klocka. Kommer med två extra band och en snygg låda. Är man hemlig agent som ska dyka och sabotera en ubåt för att sedan gå på cocktailparty, så måste man ha en sådan här. Inget annat fungerar helt enkelt.

3400 kr

PHOIBOS EAGLE RAY SÅLD

057A9270-2.jpg


Jodå, en sådan till jul vore ju inte helt fel? Den är ju grön! Och röd! Kommer passa perfekt till vilken julgran som helst. Finfin kvarts GMT. Coolaste loggan av alla klockor. Behöver nytt batteri. Låda ingår.

2000 kr. 1800 kr (nytt pris 18/2)

ALPHA DAYTONA

057A9254-2.jpg


Eller ja...kanske? Strapet är inte det mest bekväma, men det byter du ut lätt mot ditt absoluta bästa och så är saken biff. Seagullverk, jomantackar.

1500 kr.
 
Senast ändrad:
Topp