• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Mondani Rolex Story limited 300 ex

Solvik

Silver
Goderafton KS!
Tänkte höra med er Rolexkunniga om renommét för denna utgåva? Jag har googlat och läst det lilla jag hittat men i vanlig ordning bör man ju filtrera allt säljsnack man läser. Att den inte torde vara direkt lättåtkomlig och värd en del kan man ju anta (och hoppas) men hur ansedd är den egentligen? Tack på förhand och trevlig fredagskväll!
image.jpeg

Bumpar denna, tar tacksamt emot tankar från er som är kunniga och insatta i rolexkretsar?
@Per @Davvan ?
Har som sagt inte hittat så mycket om utgåvan men här en gammal länk inför släppet 2014: https://www.rolexforums.com/showthread.php?t=359160
Det jag undrar är om den är någorlunda ansedd och därmed skulle kunna vara intressant i ett samlarperspektiv? Det är två böcker om totalt 621 sidor med folder i yttercase.
Tack så mycket på förhand!

Tack för ditt svar Per! Utan att egentligen själv ha tillräckligt med underlag för att ha en adekvat uppfattning så har jag snappat upp att de modellspecifika (ej limiterade) böckerna är tämligen ointressanta i ovan betraktelse, men funderade på om denna kanske vägde lite tyngre i sammanhanget. Läsning finns framöver hursom!:)

Informationen i böckarna finns till stor del tillgänglig gratis på nätet om man orkar plöja runt, skulle aldrig betala de summor för dessa utgåvor......kanske fina att bläddra i......men inte för 3 brak.

Informationen i böckarna finns till stor del tillgänglig gratis på nätet om man orkar plöja runt, skulle aldrig betala de summor för dessa utgåvor......kanske fina att bläddra i......men inte för 3 brak.
Tack för ditt svar Davvan! Om uppgiften stämmer tror jag t.o.m. denna kostade närmare sjuka 20 när den släpptes och fulltecknades.

Tillbaka
Topp