• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

morgonsol

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Grymmaste tavlan EVER! Haft den länge? Hur upplever du vikten? Har du en riktig kamera? :)
 

JesperO

Rolex
Grymmaste tavlan EVER! Haft den länge? Hur upplever du vikten? Har du en riktig kamera? :)

vafan menar du, riktig kamera :) massvis med pixlar i den ajfånen.
Jo, jag har väl en riktig kamera, men dessvärre inte kunskapen att ta några vidare foton.. någon dag kanske, med mycket tid. Plura ihop en recension... säg hitom 2025 i alla fall...
yepp, grym tavla... lite fjollig vikt med titanet men det är ju en vanesak, blir ju grymt skön på armen men kanske inte samma fysiska närvaro som man ibland uppskattar.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Testat på läder? Gillade länken på stålversionen, men tyckte även den var bra på läder.misstänker att titan+läder kan vara en bra kombo.
 

JesperO

Rolex
Testat på läder? Gillade länken på stålversionen, men tyckte även den var bra på läder.misstänker att titan+läder kan vara en bra kombo.

Jo, jag har kört på läder ett tag men tyckte inte det var optimalt.
Skall kika efter en läder som böjer sig lite mer kring boetten, nu blir det ett ganska stort hål där.. Molle tipsade om ett band som jag kikar efter... men jag gillar den på länken, den är smidigt och lätt och det blir väldigt bekvämt.
Haft den i två år kanske - för att svara på din tidigare fråga... lite av en safe queen är den ju... shiny som den är.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ruggigt snygg är den hur som helst. Ett tips om du nu vill ha läder är att testa med böjda sprintar. Det ger en annan symmetri. Personligen reagerade jag inte på att det var något hål mellan bandet och boetten utan jag tyckte det såg bra ut (och då var inte bandet särskilt tjockt).
 
Topp