• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Morot och piska

Lagt Rollen och de andra på hyllan en stund och bär en sådan där gadget med ett äpple på som mäter aktivitet, påminner om diverse grejer. Men hur trevlig och hjälpsam Siri än är så är den j-vligt charmlös. Tanken var att jag skulle rör på fläsket.

Å andra sidan sitter jag fullt upptagen med en massa jobb och tänker, när jag satt det här ska jag unna mig en klocka...

Hur tänker ni kring belöning och piska i form av klockor

Jag försöker alltid att få ihop ekvationen med morot plus morot = plesure!
Sist när morot skulle införskaffas hade dock priset på just den moroten gått upp så pass att jag skippade moroten!

aj aj jobbigt att vara inne på KS när man sitter här med sin gadget på armen.
fladdrade förbi en sub i en tråd, längtan blev stor så fick gå och skruva upp den lite.
blir lite klockvård imorgon när jag ställer om till 1 december.

Förstod nog inte trådstarten riktigt... Var moroten att ha en träningsklocka tills det blev för tråkigt? Eller att träna tills något viss mål för att få köpa en klocka?

Tillbaka
Topp