Lessismore
Basic
- Pris
- 1900kr
- Returpolicy
- Skickas helst inte, så ingen retur
- Bilder Skickat
- Ja
Morris Heritage mörkblå kostym med kritstreck och en i mörkgrönt utan kritstreck båda i superskick. Båda är i 100% Ull. Storlek 54 och inte justerade något i längd eller ärm, helt orörda.
Morris Heritage är ett varumärke som inte kan jämföras med vanliga Morris. Dessa använder några av världens finaste tyger och skräddare och erbjuder lyxiga premiumkläder till bra men lite högre priser än till exempel Oscar Jacobsson , Hugo Boss och J.Lindeberg etc.
Mörkblå med kritstreck 1900kr
Har endast använt den mörkblåa kavajen ett par gånger men den blev snabbt för liten och nu är jag långt ifrån att få på mig den igen. Byxorna är aldrig använda med prislapp kvar. Nypris var 6500kr för båda delarna.
Mörkgrön utan kritstreck 1900kr
Den mörkgröna kostymen är använd en gång så även den i superskick.
Tillhörande galgarna ingår.
Finns att prova och titta på i Vasastan (Sthlm). Har aldrig sålt kläder begagnat förut så hör av er för fler bilder eller frågor.
Vill du ha båda så är de dina för 3500kr
Morris Heritage är ett varumärke som inte kan jämföras med vanliga Morris. Dessa använder några av världens finaste tyger och skräddare och erbjuder lyxiga premiumkläder till bra men lite högre priser än till exempel Oscar Jacobsson , Hugo Boss och J.Lindeberg etc.
Mörkblå med kritstreck 1900kr
Har endast använt den mörkblåa kavajen ett par gånger men den blev snabbt för liten och nu är jag långt ifrån att få på mig den igen. Byxorna är aldrig använda med prislapp kvar. Nypris var 6500kr för båda delarna.
Mörkgrön utan kritstreck 1900kr
Den mörkgröna kostymen är använd en gång så även den i superskick.
Tillhörande galgarna ingår.
Finns att prova och titta på i Vasastan (Sthlm). Har aldrig sålt kläder begagnat förut så hör av er för fler bilder eller frågor.
Vill du ha båda så är de dina för 3500kr
Senast ändrad: