• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Moscot Lemtosh 49, YSL solglasögon

Lingrush

Silver
2-Faktor
Pris
2000 och 1000
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Till salu ett par snygga Moscot lemtosh i storlek 49. Fint skick, Har försökt vänja mig vid storleken men helt enkelt insett att jag borde ha storlek 46. Har du ett par 46 i svart båge så byter jag gärna rakt av. Glasögonen såldes i det här utförandet, dvs ej utbytt glas. Glaset är ej tonade och har en jämn gradal även om den är svag. Det var ett aktivt val då jag gillar att kunna bära de både utomhus och inomhus.

Till salu även ett par YSL i slim variant. Har ett par likadana som är tjockare, mer likt moscot i bågen. Dessa är helt klart skönare att bära. Glaset är typ grå/silvrigt, svårt att fånga exakt på bild. Omgivningen kan typ inte se dina ögon när du bär dem.

IMG_8090.jpeg
IMG_8091.jpeg
IMG_8092.jpeg
IMG_8093.jpeg
IMG_8095.jpeg
IMG_8096.jpeg
IMG_8097.jpeg
IMG_8099.jpeg
IMG_8098.jpeg

2000:- för lemtosh och 1000kr för YSL

Glasögonen finns i Göteborg och jag gör gärna en affär f2f. Kan skickas på köparens bekostnad. Det som finns på bilden följer med vid köp.

Tack KS

Tillbaka
Topp