Hallå,
Efter att ha börjat hänga här så inser jag att jag vill ha en dyrare klocka och tänkte då försöka göra mig av med denna klocka som varit med mig sen 2011.
Det är en Moscow Classic Shturmovik - 3133/00931033.
Låda och certifikat finns.
Den är relativt lite använd och enda jag hittat på den är en skråma som kommer på bild, det är på undersidan precis under den man vrider upp klockan med. Går som den ska, uppmätt över 2½ dag är en snittdiff på 6sek/dag,inte mätt tidsavvikelsen per dag men inget jag reflekterat över.
5atm klarar den så inget man badar med.
40mm är klockan
20mm i bredd är armbandet.
Finns i Karlstad men kan tas med till Stockholm den 13e november. Gärna f2f men kan också skickas.
Returer: Ok inom 24 timmar om den skickats av mig men köparen står för frakten.
Priset jag tänkt mig är2200 2000 1800 - Min första affär så be nice
Efter att ha börjat hänga här så inser jag att jag vill ha en dyrare klocka och tänkte då försöka göra mig av med denna klocka som varit med mig sen 2011.
Det är en Moscow Classic Shturmovik - 3133/00931033.
Låda och certifikat finns.
Den är relativt lite använd och enda jag hittat på den är en skråma som kommer på bild, det är på undersidan precis under den man vrider upp klockan med. Går som den ska, uppmätt över 2½ dag är en snittdiff på 6sek/dag,
5atm klarar den så inget man badar med.
40mm är klockan
20mm i bredd är armbandet.
Finns i Karlstad men kan tas med till Stockholm den 13e november. Gärna f2f men kan också skickas.
Returer: Ok inom 24 timmar om den skickats av mig men köparen står för frakten.
Priset jag tänkt mig är
Senast ändrad: