• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mot Zweden och Malmö GTG

En eller två klockor på KS GTG?


  • Totala väljare
    21

M021

Rolex
2-Faktor
Jobb kommande två veckorna i Sverige, glad blev man när @bingoralf postade om en GTG i Malmö,
Bra timing. Så nu står jag här med nytvättade skjortor, jobbet nerpackat och följt den vanliga rutinen inför bortajobb, men en tanke slog mig när jag nu ska välja ur, personligen ser jag gärna dubbelt bärande så man får se så mycket kul som möjligt av er som tänkte komma, inte varje dag man träffar likasinnade över en öl eller fler.

Är det någon gång man kommer undan med det (om man inte jobbar som klockförsäljare) så är det väl bannemig på en KS GTG, nu kanske någon tänker "Självklart" eller "Dumheter", må vara, men vill bara förtydliga min eget resonemang ;)! Detta så ni som fortfarande har en vecka på er kan börja fundera på vad ni ska bära innan det bär iväg, här måste det nog sovas på saken innan det bär av mot Schipol.
 
Topp