- Pris
- 300
- Returpolicy
- Jadå, inom 7 dagar. Skickas tillbaka på köparens bekostnad för full återbetalning.
- Bilder Skickat
- Ja
Rotar rundor i lådor och stöter på lite saker som har legat så pass länge att de förmodligen inte kommer att bli använda om jag låter dem ligga lite till.
Samtliga priser inkl. vanlig brevfrakt. Om ni vill ha något annat alternativ så får det läggas till.
Hojta om jag är uppåtväggarna oäven gällande priser.
17 mm Movado-läderband som är väldigt vintage-rätt i både färg och material. Väldigt "platt". 110 + 75 mm. Saknar spänne.
Pris: 300 kr Sålt!
Omega-spänne i rostfritt stål, 14 mm. Åtminstone lika oanvänt som Movado-bandet ovan.
Pris: 200 kr
Omega-spänne i guldpläterat. 16 mm. Fint skick!
Omega-spänne i guldpläterat. 16 mm. Sligthtly mer använt än ovan, men utan synligt slitage av plätering, annat än på "pinnen" (är det fackuttryck?)
Pris: 250 kr Sålt!
Tack KS för annonsplats och ett raktigenom trevligt ställe att hänga!
Samtliga priser inkl. vanlig brevfrakt. Om ni vill ha något annat alternativ så får det läggas till.
Hojta om jag är uppåtväggarna oäven gällande priser.
17 mm Movado-läderband som är väldigt vintage-rätt i både färg och material. Väldigt "platt". 110 + 75 mm. Saknar spänne.
Omega-spänne i rostfritt stål, 14 mm. Åtminstone lika oanvänt som Movado-bandet ovan.
Pris: 200 kr
Omega-spänne i guldpläterat. 16 mm. Fint skick!
Omega-spänne i guldpläterat. 16 mm. Sligthtly mer använt än ovan, men utan synligt slitage av plätering, annat än på "pinnen" (är det fackuttryck?)
Pris: 250 kr Sålt!
Tack KS för annonsplats och ett raktigenom trevligt ställe att hänga!
Senast ändrad: