• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Movado, svart kronograf, kvartsur -prissänkt

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Gör en sväng till med denna då det finns många nya på forumet. Prövar med ett något sänkt pris så får vi se. Detta är faktiskt ett fyndpris!
Säljer denna då jag införskaffat en Sjöö Sandström Extreme Black så Movadon används knappast.

Movadon är den klocka som Rob Engström skänkte till KS till auktionen till förmån för BCF.
Det är en helsvart kvartsklocka med svart stållänk och vattentät 30m. Klockan är verkligt lätt. Den är NOS och hade legat i deras lager sedan de upphörde föra Movado. Beteckning 84R5-1890A. Urverket är ETA.
Liten sekundvisare vid 6, kronografen med stora sekundvisaren och 10-delar vid lilla tavlan vid 2 och minuter vid 10.
Klockan kommer med box och stämplat garantikort från Rob daterat 140523.
Nypris på liknande klocka är 11.000 längre upp på Drottninggatan.
De som följde auktionen vet vad jag bidrog med till BCF i utbyte mot klockan. Nu känner jag att den kommer att hamna i lådan och därför vill jag gärna att någon annan kan få glädje av den framöver.

pris 3.500 kr 3.000 kr 2800 kr


Returpolicy:
48h för att konstatera om klockan motsvarade vad jag beskrivit och du förväntat dig men du bekostar returen.

DSC_0815a.jpg
DSC_0812a.jpg
DSC_0814a.jpg
DSC_0825a.jpg
 
Topp