• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mr E

alex_c

Basic
2-Faktor
Genomfört affär som involverade byte med mellanskillnad åt mitt håll (75 000kr+).
Pengar swishade i förväg. Koncis och bra kommunikation. Trevligt möte. Tack för en exemplarisk affär!
 

Pentann

Basic
2-Faktor
Köp som involverade byte. Trevlig och snabb kommunikation rakt igenom. @Mr E tog sig ner till mig i Göteborg för att genomföra affären. Rekommenderas varmt!
 

JosephA

Basic
Sålt en Rolex Sub 116610LV till @Mr E
Smidig och krångelfri affär, allt gick smidigt till. Fick 10% handpenning trots det var min första affär här.

Rekommenderas :)
 
D

Deleted member 11690

Guest
Gjorde ett byte i +100 k klassen med @Mr E , inga konstigheter. rakt igenom smidig affär :) 100% good Guy i min bok !
 

Zozoo

Guld
Precis lämnat Stockholm och Mr E bakom mig.
Fick med mig en AP diver som ser ut som ny.
Mycket bra beskrivning och kommunikation.
Rekommenderas varmt. 100% GG
 

par

Pandion
2-Faktor
Sålt Rolex av dyrare modell till Mr E. Väldigt trevlig och inget krångel alls!

Gg
 

Risto85

Silver
2-Faktor
Köpt en Rolex av @Mr E . Smidig och trevlig dialog och klockan motsvarade alla förväntningar + lite till :)
100% goodguy och jag gör gärna affärer igen!
 

Risto85

Silver
2-Faktor
Köpt ännu en Rolex av @Mr E :)
Väldigt snabb, smidig och trevlig affär även denna gång och klockan motsvarade alla förväntningar!
100% goodguy och jag gör mer än gärna affärer igen :)
 
Topp