• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

mr.elcar referenser

ted

Omega
2-Faktor
Köpte en Certina ds action av @mr.elcar
Supersmidig att ha o göra med. Snabbt skickat och skicket var över förväntat. Goodguy helt klart.
 

gronvit

Panerai
2-Faktor
Köpte en seiko mini-tuna.
Väl packeterad, snabb kommunikation och snabb leverans. Klockan stämde väl med beskrivning. 100% goodguy säger jag.
 

PZander

Breitling
2-Faktor
Köpte en seiko srpc13 av mr.elcar. bra beskrivning, trevligt bemötande, bra packat och snabb leverans. Allt på topp helt enkelt! :)
 

Riley

Panerai
Köpte en Tag Heuer av Jonathan.
Väldigt smidig affär med snabb leverans, klockan var som beskriven och snabba svar på frågor. Gör gärna affärer igen!
 

JGP

Cartier
2-Faktor
Köpte en Tudor Prince Oysterdate av mr.elcar. Fick snabbt svar på mina frågor, klockan stämde till 100% med bilderna och beskrivningen och snabb leverans. Supersmidig affär och handlar mer än gärna av honom igen.
 

BlackBay

Omega
2-Faktor
Köpt en blackbay av Jonathan. Reko kille med snabba svar, och en beskrivning av klockan som stämmer med verkligheten.
Jag gör gärna fler affärer i framtiden. 100% good guy!
 

Diskaren

Audemars
2-Faktor
Köpte en Rutina av @mr.elcar. Affären gick smidigt så skulle definitivt inte tveka på att göra framtida affärer med honom i framtiden. 100% GG
 

B Wooster

Panerai
2-Faktor
Köpt Sumo.
Bra säljare - snabb och tydlig kommunikation och flexibel i hanteringen. Skickade med blixtens hastighet. Klocka enligt beskrivning.
Tack för en bra affär!
/B
 
Topp