• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mr Walker ska till Uppsala. Är Bergströms Ur värd ett besök?

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Inga singh-pirater när jag var där, fritt fram att göra din grej. Pröva bus eller godis...plötsligt händer det
 

tomva1

Omega
Har du ändå vägarna förbi så absolut. Rolex, Tudor, omega finns att spana tex. Trevliga och hjälpsamma dom gånger jag varit där :)
 
P

Philippe Stern

Guest
IMG_20151031_110251.jpg
HELVETE!!!
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
När fantomen vill kolla på klockor står Uppsala stilla. Skämt åsido, jävligt surt. Hade en liknande upplevelse nyss då återvinningen hade stängt
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Bergströms har tämligen dåligt sortiment men kan beställa, kan bara uttala mig om omega/rolex som jag köpt där
 

McFly

Cartier
Ja du Stern, enligt mig så missade du inget. Sist jag var där var det någon yngre tjej i butiken. Hon verkade inte ha någon koll alls på klockor om jag ska vara ärlig, mest ett snyggt ansikte utåt. Frågade om prisförslag för en service, fick "typ sjutusen" som svar. Tack sa jag och tänkte att jag skulle passa på att klämma lite på något när jag var där så gick iväg till montrarna. Hon låtsades som jag inte ens fanns. Efter tio minuter så gick jag därifrån. Finns en tjej i trettioårsåldern där också dock, hon är supertrevlig och har hjälpt mig bra de gånger jag varit där, men inget utmärkande. Ingen michelinstjärna med andra ord ;)
 

cab

Audemars
2-Faktor
Du missade tyvärr inte så mycket, de brukar ha väldigt tråkigt sortiment inne, rätt okunnig personal också fast trevliga :)
 
Topp