• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tillbakadragen MTB Canyon Nerve AL+

haavjuss

Basic
Pris
7500
Returpolicy
Enl. ök.
Bilder Skickat
  1. Ja
Det verkar bli tratten för den här.

Bumpar nu. Får jag 7500?

Säljer en sparsamt använd MTB som jag haft sedan ny cirka 2012. Köpte den direkt av Canyon i deras webshop. Ramstorleken är large och hjulen är 26 tum. Just nu är det punktering på bakdäcket, har dock en extra slang hemma som jag enkelt byter innan jag lämnar ifrån mig cykeln.
Kommer inte ihåg alla specifikationer men för den som verkligen vill veta kan jag ta reda på det.
Dämparna är från FOX, slaglängd 150 mm. Den hydrauliska sadelstolpen har i princip aldrig fungerat trots att den varit inlämnad för reparation.
Jag tänker mig att 10k är ett rimligt utgångsläge. Tänker du annorlunda, ge mig ett bud så utvärderar jag det! Var inte rädd, jag är trevlig mot alla som inte är direkt otrevliga mot mig så vill du bjuda 150 spänn och varmkorv - gör det - men förvänta dig inte att jag släpper den för det!

Cykeln finns i centrala Uppsala. Ska den skickas någonstans får nog köparen lösa det. Vet inte riktigt hur man gör för att skicka så stora grejer. Men vi får ta en diskussion om det. Vill man se cykeln innan bud är det bara att fråga. Vi löser det.
MTB1.JPG MTB2.JPG MTB3.JPG

Tack KS för fint forum och annonsmöjlighet.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp