• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Wave

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Köpte en Seiko idag av Mull54. Trevligt bemötande och en snabb affär. Har dock inte fått klockan än men den är postad. Uppdaterar när jag mottagit. Helt klart Good Guy
 

Spowz

Breitling
Köpte en chronograph av han, skickad samma dag och helt enligt beskrivning!
Snabbt, smidigt och trevligt bemötande!
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Har gjort affär med William och har bara positivt att säga. Bra kommunikation, snabb leverans och en jävla fin klocka :)
 

DrSbaitso

Rolex
2-Faktor
Sålde en klocka till Willian. Trevlig och smidig affär, med snabb betalning och bra kommunikation rakt igenom. Good Guy i min bok!
 

gustis

Breitling
Köpte en klocka av William, snabb och smidig transaktion med leverans per post. Klockan faktiskt över förväntan mot beskrivningen i annonsen.
 

Geparden

Audemars
Gjort ett byte straxt över 10k med WilliamA.
En distansaffär som gick hur fint som helst! Allt från beskrivning till packetering var top notch! Good guy i min bok.
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Köpte en klocka på distans av @WilliamA! Allt gick mycket smidigt och det var en trevlig affär rakt igenom. Klockan var i nyskick som utlovat. 100% Goodguy!
 

KolanE

Omega
Sålde en Seikolänk till WilliamA, supersmidig & lätt att ha att göra med. Han swishade mig före paketet kommit. 100% good guy!
 
Topp