foppa13
Silver
- Pris
- 550kr
- Returpolicy
- Om något i beskrivningen är uppenbart felaktigt så tar jag tillbaka klockan utan konstigheter, men tänk på att bilderna är endel av beskrivningen.
- Bilder Skickat
- Ja
Det börjar bli fullt i klocklådan så avyttrar några stycken som får alldeles för lite handledstid. Alla klockor går vintage bra om inget annat anges, dvs +-2min per dag med minst 24tim reserv. Alla klockor är oservade i min ägo, räkna därför med ev. servicebehov längre fram, lämnar ingen garanti på vintage klockor av förklarliga skäl. Frakt med frimärke ingår i priset, för spårbart lägg på 50kr på priset. Fråga innan köp för att undvika missförstånd, fler bilder går att få klockorna hojta till bara.
Tissot antimagnetique, helstål, 33mm, bandbredd 18mm, patinerad tavla med fina visare, boetten är kanonfin. Tickar och går men trög i uppdraget och väldigt kort gångtid, säljes som rep objekt. Flexlänk ingår i pris.
Pris: 350kr SÅLD
Muros med zontavla, 36mm boett i helstål, 18mm bandbredd, patinerad tavla och visare. Väldigt mjuk och fin i uppdraget och tidsinställningen. Kommer med läderbandet på bilderna.
Pris: 600kr
Perfecta, kopparfärgad snygg tavla, boett i helstål som möter 33mm, bandbredd 18mm, fina blånerade visare och skarp fin tavla. Lätt och fin i uppdraget och den tickar på fint. OBS! Säljs head-only, bandet på bilden ingår ej.
Pris: 550kr
Tack KS för möjligheten att annonsera.
Tissot antimagnetique, helstål, 33mm, bandbredd 18mm, patinerad tavla med fina visare, boetten är kanonfin. Tickar och går men trög i uppdraget och väldigt kort gångtid, säljes som rep objekt. Flexlänk ingår i pris.
Pris: 350kr SÅLD
Muros med zontavla, 36mm boett i helstål, 18mm bandbredd, patinerad tavla och visare. Väldigt mjuk och fin i uppdraget och tidsinställningen. Kommer med läderbandet på bilderna.
Pris: 600kr
Perfecta, kopparfärgad snygg tavla, boett i helstål som möter 33mm, bandbredd 18mm, fina blånerade visare och skarp fin tavla. Lätt och fin i uppdraget och den tickar på fint. OBS! Säljs head-only, bandet på bilden ingår ej.
Pris: 550kr
Tack KS för möjligheten att annonsera.
Senast ändrad: