• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Musikhjälpen 2021

ArtVandelay

Panerai
2-Faktor
Jag får väl även ta och skicka in första bidraget till vår insamling. Ca 1% av en knaper studentbudget.
7B5DA5BD-8CE5-47F2-ACBA-87B987301723.jpeg
 

Pinsam

Cartier
2-Faktor
Jallah! In och bidra med minst en hundring.
Jag uppmanar alla att skänka en slant. Det är en fantastisk (nåja!) gest som uppmärksammar forumet och bidrar till ökade annonsintäkter genom ökad exponering. De skänkta pengarna går dessutom till välgörande ändamål. Barn ska gå i skolan och genom utbildning få en fin barndom, inte ta skitjobb som ofta är farliga.
 

rstattin

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Härligt! Satt faktiskt igår och tänkte för mig själv om inte det fanns någon bössa från KS. Hoppas många fler går in och skänker en peng för en bra sak!

Vore kanske en kul grej inför nästa år att göra något evenemang liknande OWG-march, utlottningar osv och lyckas få ihop en större peng 🤩
 

ArtVandelay

Panerai
2-Faktor
Härligt! Satt faktiskt igår och tänkte för mig själv om inte det fanns någon bössa från KS. Hoppas många fler går in och skänker en peng för en bra sak!

Vore kanske en kul grej inför nästa år att göra något evenemang liknande OWG-march, utlottningar osv och lyckas få ihop en större peng 🤩
Jag var i samma sits igår, så startade insamlingen med väldigt kort varsel. Håller med om att det hade varit kul med lite utlottningar och liknande nästa år, känns som att det går att öka intresset då :)
 

Pinsam

Cartier
2-Faktor
Det ska väl inte behövas en utlottning för att man ska skänka en hundring i Klocksnacks ära kan jag tycka. Man kanske redan har skänkt en slant i en annan bössa och det är finemang, det med. Musikhjälpen har en god track record mig veterligen så man kan lita på att pengarna kommer fram.
 

rstattin

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Det ska väl inte behövas en utlottning för att man ska skänka en hundring i Klocksnacks ära kan jag tycka. Man kanske redan har skänkt en slant i en annan bössa och det är finemang, det med. Musikhjälpen har en god track record mig veterligen så man kan lita på att pengarna kommer fram.
Absolut, det borde inte behövas någon utlottning/priser. Men det kan ju alltid locka in lite fler pengar, givetvis ska ju inte några gåvopengar gå till priser eller liknande 😃
 
Topp