• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Must de Cartier Tank

rgladh

Basic
Pris
11 000 SEK
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Det har blivit dags att avyttra den här lilla rackaren - en trevlig must de Cartier Tank som tyvärr fått lite för lite handledstid sedan jag blev med Basculante och min sambo "inte behöver använda klocka när hon ändå bara arbetar hemifrån".

Storlek: 23x30 mm - den så kallade "klassiska herrstorleken", men funkar ypperligt som unisex.
Skick: Fint. Förgyllningen på silverboetten helt utan genomslitning. Finns hairlines, men inget onormalt.
Service: Ingen historik. Klockan går utan något att anmärka på. Avsaknaden av sekundvisare gör det såklart svårt att mäta exakt tidsavvikelse.
Tillbehör: Certifikat från inköp i Zürich. Medföljer även vinrött originalband, Cartier-pouch samt en no-name-box som är köpt i efterhand.

Titta på bilderna och släng iväg ett PM om något är oklart. Priset sätter jag till 11 000. Primärt är det försäljning som är aktuellt, men är öppen för bytesförslag i form av 31 mm Rolex eller Cartier av damstorlek. Bytesvärdet är i sådana fall detsamma som priset.

Tack KS!

unnamed-7.jpg

unnamed-8.jpg

unnamed-9.jpg

unnamed-10.jpg

unnamed-6.jpg
 
Tillbaka
Topp