• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad MWW 62'Mas Homage (förköpet säljs)

Herr_Katt

Silver
2-Faktor
Säljer mitt "förköp" till Manchester Watchworks 62 mas. Ett av 150 slutsålda exemplar.
Den kommer vara med seiko nh15 urverk med 50h gångreserv, 200m vattentålighet mm. Ungefär samma storlek som en oris 65.
Min beställning ligger på en klocka med MWW logga.

Den finns alltså inte än utan kommer i början av nästa år, läs mer på WUS-tråden här:
http://forums.watchuseek.com/f74/se...manchester-watch-works-hopefully-3637738.html

Det kan tillkomma tull, men jag har betalt för klockan och för frakten. Jag säljer den för samma som jag betalade.

Jag kan komma att ändra mig så passa på innan jag gör det ;)

Pris: 3700Kr
Retur: ingen retur
Betalning: med swish
Skärmavbild 2016-12-27 kl. 12.03.15.png
Skärmavbild 2016-12-27 kl. 12.08.55.png
Skärmavbild 2016-12-27 kl. 12.09.13.png
Skärmavbild 2016-12-27 kl. 12.09.46.png

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp