• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

My third unboxing

Sirba

Omega
Så var det dags igen.

Jag har kikat runt lite smått efter snygg, sober och clean klocka. En dressig dinka helt enkelt.
Skulle budgeten vara obegränsad så hade det säkert blivit en PP eller en AP men så väl är det inte.

Så sprang jag på ett ur jag kikat på litegrann, snyggt och lite spännande. Lite high-tech och lite för kugghjulsromantikern förpackat i ett elegant fodral.

En svart liten låda på köksbänken innehåller...
sSB1pPR.jpg



...en Sjöö Sandström Chronolink minsann!
1nnIUX8.jpg



Här poserar chronolinken på köksbänken.
R8K19d6.jpg



Smidigt att hålla reda på när polarna i Thailand är vakna.
2yWs8jW.jpg


Nämnde jag att den är rätt sober? ;)
IodTBk2.jpg


Slutligen det obligatoriska handledsskottet.
jkSab8P.jpg


Jag tycker den är fin!
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Jag har funderat på en sån! Tycker att det är en riktigt skön blandning mellan "dress" och McGyver. Riktigt snygg!

Hur upplever du höjden?
 

Sirba

Omega
Jag har funderat på en sån! Tycker att det är en riktigt skön blandning mellan "dress" och McGyver. Riktigt snygg!

Hur upplever du höjden?


Har inte ens reflekterat över höjden tills du nämnde den. Inget som stör alls skulle jag vilja säga. Just nu har jag ett alligatorband på och frapperas över hur lätt den är.
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Visst är den fin! Har flera kollegor som köpte den modellen när den kom. Och dem tycks gilla dem ordentligt. År efter år.

Grattis!

A
 
Topp