• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OHPF Myrqvist Tassel Loafers strl 6,5 - Mörkbruna

Huvudverk

Cartier
2-Faktor
Pris
490
Returpolicy
24 timmar om du inte är nöjd.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Säljer ett par Myrqvist Mölle Dark Brown i storlek 6,5 (UK) då de helt enkelt inte passar min fot. Har försökt gå in dem men det funkar fan inte, varför jag tänker att de kanske kan glädja någon annan istället.

Är väl använda ungefär 10 gånger. Skicket är använt men bra. Skulle ev. behöva en tunn slitsula i gummi alternativt tåjärn. Finns en fläck på insidan i hälen. Har försökt att ta bilder som framhäver de skavanker som finns men överlag är det är par schyssta randsydda skor till en billig peng.

I länken nedan finns mer information om skorna.
https://myrqvist.se/collections/loafers/products/molle-brown-calf

Tänker mig ett pris på 490 kronor (nypris 2000) exklusive frakt. Finns i Stockholm om du vill kolla på dem. Jag kan skicka skorna men då får du stå för frakten (valfri frakt). Du får 24 timmars returrätt om du inte är nöjd och självklart ska skorna skickas tillbaka i samma skick. :)

Hör av dig om du har några frågor.
// Huvudverk


fullsizeoutput_87a.jpeg
qfXP62UIQoGLEIdUoLe21A.jpg
tDt2Xp8XSa2ijkr8rX2+MA.jpg
KT1aTNs4Q262+NLUXz+4gw.jpg
jj7LYrTMT36gMu1cxVwrSA.jpg
zZAqtsiDSlaEJFA0XIwZyA.jpg
cWJ+ysG2S4KWnLHodgQoLw.jpg
 
Topp