• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nämen ska vi dra igång en recensionsdel på restauranger och hotell?

Eventuellt om jag gör en egen forumdel. För enklare spårbarhet.
Vad tycker ni?
Utveckla gärna. Ska det vara en tråd där man recenserar restauranger och hotell?
Eller ska det vara en helt egen forumdel där man kan skapa nya trådar med fokus på hotell och restaurang? Känns som att det kan växa och blir hur stort som helst. Kan man behålla kopplingen till klockor så vore det fint.

Utveckla gärna. Ska det vara en tråd där man recenserar restauranger och hotell?
Eller ska det vara en helt egen forumdel där man kan skapa nya trådar med fokus på hotell och restaurang? Känns som att det kan växa och blir hur stort som helst. Kan man behålla kopplingen till klockor så vore det fint.
Det är ju därför jag ställde frågan här i Lifestyle.......
Tänker nog en egen forumdel under lifestyle...........men inte helt säker
Kopplingen till klockor behöver inte finnas. Hela Lifestyle saknar koppling till klockor............

Kopplingen till klockor behöver inte finnas. Hela Lifestyle saknar koppling till klockor............
Jag är positiv till idén. Går ju att hitta på många roliga trådar. Vi har redan bästa hamburgare. Men bästa plankstek, bästa schnitzel, bästa pizza, bästa spa, bra restauranger/hotellobbys för klockaffärer, bästa restaurang för gtg, bra chambree separees, bra familjehotell etc. Finns hur mycket som helst att diskutera kring.

Man skulle kunna tänka sig en egen forumdel för generella diskussioner och trådar om det ena och det andra. Det kan man såklart spinna vidare på och introducera en undergren med goodguys/badguys där varje restaurang eller hotell får en egen tråd

Tillbaka
Topp