• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

När flippers möts...

Mauritz

Rolex
Jag erkänner att jag är en stor flipper sedan min klockintresse kröp in för några år sedan. Jag tror att jag har möt på en ännu större flipper än vad jag är i "Theking" från KS :)

Och vad händer när två flipper möts? de slår till en deal inom några timmar, kör några timmar var för att möta i en McDonald mitt i ingenstans för att byta klockor för att sedan köra hem direkt och somnar inte förrän efter midnatt trots jobb dagen efter :D

Och här är resultat för mig:

Lite bubbelbad för att ta bort "Theking" odör :p


Tittar här vad lite tvål och vatten kan göra 02:45 på morgonen, som ny:


Och så en morgonljus bild:


Ångrade mig lite dagen efter, men ju mer jag tog reda på Omega Planet Ocean, ju mer tycker jag om klockan, kanske behåller den ändå.

TheKing rekommenderas varm av mig, härlig klockälskare, lät mig till och med vara skyldig honom lite pengar då det fanns ingen bankautomat i närheten :)

Tack bro.

Grattis till en grym klocka.
Kommer ihåg när jag såg par401:s bilder första gången, va som en käftsmäll grymt fin.
Vad var det som fick dig att ångra dig?
Tycker det är en av de coolast guldklockorna på forumet.
En en gång grattis.
//Peter
 
Topp