• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

När kommer Rolex ADs prishöjning?

SIRdavid

Panerai
Faktum är att efter vad jag hört från flera olika AD så kommer troligen en sänkning motsvarande den valuta höjning man gjorde för ett par år sedan.
Anledningen är att, numera, modeller som Hulken, Batman, Daytona, seadwellers och motsvarande sport rollar plus guldmodeller och tt inte längre säljer lika fort som förut.

Plus att dom känner att Omega är dom hack i häl plus att ny Bondfilm kommer om ett par år så dom vill vara förberedda antar jag..?
 

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
20% den 6 februari hörde jag på byn häromdan. Det låter fullt rimligt så det blir säkert så.
 

Bas

Patek
Spekulationer om detta varje år :) bara vänta och se helt enkelt. Sänka priser finns inte på kartan för ett bolag som Rolex. Hoppas dom inte höjer priserna bara!
 

Pelarn

Patek
2-Faktor
Det blir ingen höjning, däremot så blir Sverige helt utan klockor från Rolex 2018. Rolex kommer att prioritera sin tillverkning av Giveaways, Sverige får förtur på nyckelband.
Edit bild:
IMG_8081.JPG
 
Senast ändrad:
Det blir ingen höjning, däremot så blir Sverige helt utan klockor från Rolex 2018. Rolex kommer att prioritera sin tillverkning av Giveaways, Sverige får förtur på nyckelband.
Det är bra tycker jag. Jag har köpt en Rolle privat som är uttagen på Rob för 2 år sedan, kan jag gå in där och få ett nyckelband då om jag berättar detta? Hört från andra här på forumet att man borde få det!

Mvh
 
Senast ändrad:

Rulle

Audemars
Det blir ingen höjning, däremot så blir Sverige helt utan klockor från Rolex 2018. Rolex kommer att prioritera sin tillverkning av Giveaways, Sverige får förtur på nyckelband.
en säljare på gassan i amsterdam skrattade när jag berättade att i sverige får man ofta rolex giveaways när man köper en klocka hos ad.
fick som svar att i holland så jobbar man mer på att ha bra priser hahaha
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Hört lösa rykten om ett prispåslag på hela 12 riksdaler per tidsvisarapparat om man inte skyndar sig och köper innan 3 februari kl 14.47. Men det är som sagt väldigt lösa rykten...:D
 

djanbin

Omega
Det är av akademisk betydelse hursomhelst, eftersom det ändå inte finns några klockor i butikerna att köpa.






Förutom Cellinis... :hungover:
 

nöt

Vacheron
2-Faktor
Faktum är att efter vad jag hört från flera olika AD så kommer troligen en sänkning motsvarande den valuta höjning man gjorde för ett par år sedan.
Anledningen är att, numera, modeller som Hulken, Batman, Daytona, seadwellers och motsvarande sport rollar plus guldmodeller och tt inte längre säljer lika fort som förut.

Plus att dom känner att Omega är dom hack i häl plus att ny Bondfilm kommer om ett par år så dom vill vara förberedda antar jag..?
Lol
 

hooods

Panerai
2-Faktor
En kb i matkön sa att Rolex kommer sänka priserna i mars. Tydligen tycker man att vinstmarginalerna på sina stålsportklockor blivit FÖR stora.
 

jarrebarre99

Patek
2-Faktor
Faktum är att efter vad jag hört från flera olika AD så kommer troligen en sänkning motsvarande den valuta höjning man gjorde för ett par år sedan.
Anledningen är att, numera, modeller som Hulken, Batman, Daytona, seadwellers och motsvarande sport rollar plus guldmodeller och tt inte längre säljer lika fort som förut.

Plus att dom känner att Omega är dom hack i häl plus att ny Bondfilm kommer om ett par år så dom vill vara förberedda antar jag..?

:)
 

davestoni

Panerai
Faktum är att efter vad jag hört från flera olika AD så kommer troligen en sänkning motsvarande den valuta höjning man gjorde för ett par år sedan.
Anledningen är att, numera, modeller som Hulken, Batman, Daytona, seadwellers och motsvarande sport rollar plus guldmodeller och tt inte längre säljer lika fort som förut.

Plus att dom känner att Omega är dom hack i häl plus att ny Bondfilm kommer om ett par år så dom vill vara förberedda antar jag..?
Bästa jag läst
 
Topp