• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

När man inte trodde att Bamford Watch Department kunde bli flöjtigare

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Vad i helvete

Det där var bland det hemskaste jag sett, och berttarrösten sen :hilarious: På hur stort allvar tar sig bamford, det är inte som om de gjort klockan :mad:
 
  • Like
Reactions: Wii
PM:a intresseanmälningar för medlemskap i Norrlänningens skinnflöjtsensamble. Har du tidigare erfarenhet från skinnbanjo eller fickpingis så ses det som meriterande. :D
 

F-L-P

Panerai
Att fucka upp en modern rolex rör mig inte i ryggen. fin ns mängder och kommer tillverkas fler. detta tycker jag dock känns lite onödigt....

Capture_Skräp.PNG



"...the clutch features an authentic Pre-War Vintage Rolex pocket-watch made specifically for the British Army..."
 

poormans

Rolex
jag har för mig att jag såg några bamford och några prohunter klockor som såldes med en rätt stor premium,

samma sak med "real mccoy" gmt-mastern II den är fortfarande dyr (om man hittar någon)

allt detta var visseligen några år sedan men det funkar säkert bra för dem (har även för mig att det snackades om att kamal/bjsonline/prohunter köpte några själv ifrån antiqourum för att dra upp beg/nypriserna
 
Topp