• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nästa KS fest....

BOTL

Panerai
Utan att på något sätt lova nåt så kan jag säga att genom en god vän så har jag tillgång till en fantastisk lokal mitt i Sthlmcity med riktigt god mat och allt annat man kan tänka sig för slutna sällskap, såsom bröllop och GTG. Anrika lokaler!

Men för att det ska vara aktuellt så bör man vara ett större gäng 40-50 pers minst.

Jag kan ordna bra priser på rubbet till oss! Vi måste äta middag för att det ska vara aktuell.
 

M.U

Rolex
Utan att på något sätt lova nåt så kan jag säga att genom en god vän så har jag tillgång till en fantastisk lokal mitt i Sthlmcity med riktigt god mat och allt annat man kan tänka sig för slutna sällskap, såsom bröllop och GTG. Anrika lokaler!

Men för att det ska vara aktuellt så bör man vara ett större gäng 40-50 pers minst.

Jag kan ordna bra priser på rubbet till oss! Vi måste äta middag för att det ska vara aktuell.

Lös det bara! Årets event låter det som!
 

BOTL

Panerai
WTF.....hahaha......

Vem har hållt i dem stora GTG här på forumet? I såna fall kan väl den personen skicka ett pm till mig så tar vi det därifrån.
Att hålla i ett event i en annan stad blir lite väl jobbigt i samband med studier och jobb men kanske kan vi lösa det.
 
Om det spikas datum i relativt god tid skulle jag absolut kunna släppa sargen och våga mig iväg på en GTG...med lite tur kan det sammanfalla med jobb i stan :)
 

BOTL

Panerai
:( fullbokat året ut, vi kunde få boka till våren! Kan vara bra med framförhållning och något att se fram emot!


Ben Bockbrännarbolmers
 
Topp