• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Nästan OT: Michael Kors-damklocka.

Apansson

Torpare
Ber om ursäkt på förhand för detta. Tänkte ändå lägga ut den här å min flickväns vägnar om det finns något intresse, kanske vill någon köpa i present till en icke-intresserad dam som gillar sånt här.
Det är alltså en Michael Kors MK5556. Mineralglas, kronograf, rostfritt stål i boett och länk som är guldfärgat. Länken känns faktiskt helt okej. Klockan mäter 38mm och är 10mm tjock.
Klockan är oanvänd, skyddsplast sitter kvar på glaset och dylikt, box och de lilla papper som är med följer med. Dock inget originalkvitto.
Hon vill gärna ha 1500 spänn för den, prutat och klart. Listpriset är 3000 kronor, men den går säkert att köpa betydligt billigare än så på webshoppar. Anyway, om någon vill göra en god gärning här och stödja en fattig studentska istället för att handla på uret.se så finns ju möjligheten.
Affär sker med fördel f2f i Stockholm och betalning via swish (vem vill inte träffa apan liksom?) alternativt kan den skickas mot förskottsbetalning+fraktkostnad.
Jag har några referenser som köpare här på forumet tror jag.
Väl mött!

IMG_2809.JPG
IMG_2810.JPG
IMG_2811.JPG
IMG_2812.JPG
IMG_2813.JPG
IMG_2814.JPG
 

Bilagor

  • IMG_2815.JPG
    IMG_2815.JPG
    121.8 KB · Visningar: 179
Topp