• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Christopher Ward!

Pez-ez

Panerai
2-Faktor
Leveranser verkar vara allmänt sega på senaste tiden enligt deras forum.

Vilken skönhet beställde du?

Jag mailade i veckan fick svar att början av nästa vecka borde leveranser kunna ske. Klockorna skulle testas lite mer...

C60 Trident Day Date COSC, vit

IMG_1764.PNG


 

AE41500

Panerai
Verkar ta tid att få beställningen. Jag har nästan fått kalla fötter och vill ångra mig, samtidigt som CW verkar ha bra retur- och ångervillkor.
Inget du behöver oroa dig över, låt det ta sin tid, om det nu gör det! Kvaliteten för pengarna är det verkligen inget fel på, och är det så att du ångrar dig så är det bara och returnera. CW är verkligen inte krångliga och knussliga med returer vad man läst.
 

AE41500

Panerai
Jag mailade i veckan fick svar att början av nästa vecka borde leveranser kunna ske. Klockorna skulle testas lite mer...

C60 Trident Day Date COSC, vit

IMG_1764.PNG

Puhh, vacker rackare! Har den med svart tavla men känner mig snart tvungen att beställa även denna. Otroligt mycket dykarur och kvalitetsur för pengarna imho :hungry:.
 

Andy7750

Audemars
2-Faktor
Inget du behöver oroa dig över, låt det ta sin tid, om det nu gör det! Kvaliteten för pengarna är det verkligen inget fel på, och är det så att du ångrar dig så är det bara och returnera. CW är verkligen inte krångliga och knussliga med returer vad man läst.
Lämnat tillbaks en klocka, inga som helst problem.
 

AE41500

Panerai
Absolut, här lite påskgodis. Väldigt nöjd med denna! Det tjocka glaset ger härliga blåa toner i kanten i vissa ljus som flörtar fint med ägaren ;)
20170415_134054.jpg
20170415_134016.jpg
20170415_134141.jpg
20170415_134120.jpg
20170415_134233.jpg
Har inte tillräckligt med superlativer för denna klocka, fantastiskt nöjd med den. Har i princip haft den på handleden sedan köpet i vintras/våras. Sedan den 19/6 till dags dato har den fortat < 1 sek.!!! Riktigt bra imho. Väl inom COSC :woot:.
20170809_172309.jpg
20170717_143307.jpg
 

Kyroc

Breitling
Halloj! Tänkte kika om någon christopher ward fantast här har en bra uppfattning på beg priser för cw?

Jag har en c9 moonphase i gott skick med stållänk samt även ett hirschband och alla andra tillbehör jag överväger att sälja, men känner att mina priskunskaper brister lite.

Den köptes i september 2016 och jag är den enda ägaren (om det spelar något roll).

Följdfråga, hur är intresset generellt för cw på klocksnack? Har sett endast en cw för försäljning på forumet på drygt 6 månader.

Ber om ursäkt ifall detta är felplacerat och mer lämpligt för tråden som hanterar frågor kring klockors pris men kände att jag hellre ville ha hjälp från de riktiga cw fantasterna!

Mvh, Max
 

Crentus

Cartier
2-Faktor
Halloj! Tänkte kika om någon christopher ward fantast här har en bra uppfattning på beg priser för cw?

Jag har en c9 moonphase i gott skick med stållänk samt även ett hirschband och alla andra tillbehör jag överväger att sälja, men känner att mina priskunskaper brister lite.

Den köptes i september 2016 och jag är den enda ägaren (om det spelar något roll).

Följdfråga, hur är intresset generellt för cw på klocksnack? Har sett endast en cw för försäljning på forumet på drygt 6 månader.

Ber om ursäkt ifall detta är felplacerat och mer lämpligt för tråden som hanterar frågor kring klockors pris men kände att jag hellre ville ha hjälp från de riktiga cw fantasterna!

Mvh, Max
Tjena! Jag hänger en del på CWs eget forum och kikar Ebay ibland. Rent generellt så lär du få mest om du säljer den via eBay då märkeskunskapen är såpass låg här på Klocksnack. En andra sak du bör vara uppmärksam på är att CW precis reade ut din modell för 50% för en månad sen och det lär sänka andrahandsvärdet internationellt.

Det jag sett på CWs forum är kring 695£ det är dock vad den reades ut för.

Skulle säga att 8000kr är ett väldigt bra pris.
 

Crentus

Cartier
2-Faktor
Lågt intresse här, svårt att få tag på modeller begagnat här och dyrt på Ebay. Det man kan göra är att annonsera mer på forumet vid CWs reor för att få folk att köpa.

Och jag har inte fått tag på rätt Trident till rätt pris än..
 
Funderar på att slå till på en C5 Malvern Mk III men undrar om det är ide att vänta på någon rabattkampanj. Någon som vet hur frekventa de brukar vara?
 

Kyroc

Breitling
Tjena! Jag hänger en del på CWs eget forum och kikar Ebay ibland. Rent generellt så lär du få mest om du säljer den via eBay då märkeskunskapen är såpass låg här på Klocksnack. En andra sak du bör vara uppmärksam på är att CW precis reade ut din modell för 50% för en månad sen och det lär sänka andrahandsvärdet internationellt.

Det jag sett på CWs forum är kring 695£ det är dock vad den reades ut för.

Skulle säga att 8000kr är ett väldigt bra pris.

Ah då förstår jag. Tack så mycket för hjälpen, klargjorde en hel del! En fråga bara, spelar det någon roll att min har stållänk till? Tror inte att det reades ut några sådana men kan givetvis ha sett fel.

Mvh, max
 
Topp