• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Christopher Ward!

Crentus

Cartier
2-Faktor
Ha en bra fredagskväll kära CWare!
IMG_20170922_195232.jpg
 

Crentus

Cartier
2-Faktor
Jaha, är rätt ny i cw kretsen. Extremt sugen på en trident dock. Har jag missat "the one" sommarrea? Men finns det en chans att spara 30%+ så väntar jag hellre tålmodigt :)
Känn dig välkommen! En sommarrea som är i början på juli och en julfest + mellandagsrea. En bra julklapp ska inte underskattas! Ifall du vill få reda på rean så snabbt som möjligt, kika in på officiella CWforumet när det närmar sig: http://www.christopherwardforum.com/viewforum.php?f=1
 

Erre

Omega
Känn dig välkommen! En sommarrea som är i början på juli och en julfest + mellandagsrea. En bra julklapp ska inte underskattas! Ifall du vill få reda på rean så snabbt som möjligt, kika in på officiella CWforumet när det närmar sig: http://www.christopherwardforum.com/viewforum.php?f=1
Tack för infon. Ska vara på hugget fram mot julen då. En julklapp till sig själv är underskattat :)

Har du någon du kikat speciellt på? :)
Antingen en svart-vit day-date, älskar den svarta bezeln i keramik. Dock har jag för mig att den inte finns i 38. Annars får jag sikta på en vanlig 600 i samma färg.

Även rätt sugen på en röd-svart trident quartz. Behöver en klocka som sticker ut lite mer samtidigt som den påminner om en röd Black bay, vilket är en storfavorit. Rätt skönt med quartz också, har inte tid till att använda ytterligare en automatare. (Fastrider 42000 chrono). Men vem vet, kanske köper en winder;). Vilken kör du med? Någon favorit att tipsa om?

En fråga till. Sorry, men du verkar ha bra koll. Ska det komma en ny kollektion snart? Har sett lite bilder med deras nya logga och kan tänka mig att de vill ha nya klocka att använda den på?
 

Crentus

Cartier
2-Faktor
Tack för infon. Ska vara på hugget fram mot julen då. En julklapp till sig själv är underskattat :)


Antingen en svart-vit day-date, älskar den svarta bezeln i keramik. Dock har jag för mig att den inte finns i 38. Annars får jag sikta på en vanlig 600 i samma färg.

Även rätt sugen på en röd-svart trident quartz. Behöver en klocka som sticker ut lite mer samtidigt som den påminner om en röd Black bay, vilket är en storfavorit. Rätt skönt med quartz också, har inte tid till att använda ytterligare en automatare. (Fastrider 42000 chrono). Men vem vet, kanske köper en winder;). Vilken kör du med? Någon favorit att tipsa om?

En fråga till. Sorry, men du verkar ha bra koll. Ska det komma en ny kollektion snart? Har sett lite bilder med deras nya logga och kan tänka mig att de vill ha nya klocka att använda den på?
DayDate finns tyvärr bara i 43, men rödsvart är riktigt trevlig. Speciellt när den blir en prisvärd beater!
Kan rekommendera min egna vintage Steel i 38mm :) Dock med gamla loggan som gör den snäppet stiligare.
IMG_20170921_161315.jpg


Nya Trident kollektionen kommer tidigt 2019 men redan nu finns plusloggan på en del modeller. Snygg chrono! Finns en ny modell av CW som är jävligt lik, bild längre upp i tråden.
 

Erre

Omega
DayDate finns tyvärr bara i 43, men rödsvart är riktigt trevlig. Speciellt när den blir en prisvärd beater!
Kan rekommendera min egna vintage Steel i 38mm :) Dock med gamla loggan som gör den snäppet stiligare.
IMG_20170921_161315.jpg


Nya Trident kollektionen kommer tidigt 2019 men redan nu finns plusloggan på en del modeller. Snygg chrono! Finns en ny modell av CW som är jävligt lik, bild längre upp i tråden.

Så pass, då får det nog bli en röd beater till julen. Något att se fram emot iallafall.

Har även tittat på den, väldigt stilig färgkombo må jag säga. Tycker verkligen inte det ser ut som en 38mm. Ser helt enkelt ut som en perfekt 40.5.
 

Julle

Omega
Har ni också svårt att komma in på sidan nu när höstrean kom igång? Själv sparar jag mig för bronstridenten men vore ju kul att se vad de rear ut nu.. :)
 

Erre

Omega
Ja. Några med gamla loggan några med nya. Några gmt. Blandade storlekar och olika färger
Aj aj, nu gör det ont i hjärtat. Undrar om ingen alls kommer in på hemsidan eller att länder nämre servern blir prioriterade? För om ingen alls kommer in, så är det lugnt. Har även turen att jobba natt, så kan kika var timme och kolla ifall det fungerar.
 
Topp