• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Christopher Ward!

TonyM

Cartier
Sidan står och tuggar nu men innan jag klickade mig vidare så tyckte jag att det såg ut som ordinarie priser på c60. Kan ha fel.
 

Erre

Omega
Endast en svart 600 gmt för 50% som var intressant, som tog slut allt för snabbt. Väntar hellre på julrean än att köpa en "nästan ny" klocka för 30%.

Någon som slog till?
 

Lasse_S

Breitling
Har någon mer info kring brons-varianten?

Har precis fått en Trident 600 och köpt en Gruppo Gamma Bronze tidigare i sommar. Vore kul med en combo.
 

Julle

Omega
Har någon mer info kring brons-varianten?

Har precis fått en Trident 600 och köpt en Gruppo Gamma Bronze tidigare i sommar. Vore kul med en combo.
I deras senaste tidning fick man lite info om bronzaren, dels att den kommer någon gång i november och att den kommer kosta 795 pund. Vet inte om de sagt så mycket mer men här är en prototypbild för hur den ska se ut. :)
BD302E2D-B8F8-471E-83E5-BF315C1DAA8D.jpeg
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
I deras senaste tidning fick man lite info om bronzaren, dels att den kommer någon gång i november och att den kommer kosta 795 pund. Vet inte om de sagt så mycket mer men här är en prototypbild för hur den ska se ut. :)
BD302E2D-B8F8-471E-83E5-BF315C1DAA8D.jpeg
Blir ett ja, men nej.
Om bezelringen varit svart hade jag köpt direkt.
Hoppas på en sån.
 

TonyM

Cartier
Den blåa är riktigt snygg, hade vart kul att se med keramisk bezel också. Retar mig att den inte finns i 38mm, någon i Göteborgs trakten med en 43mm man kan få prova? Eller någon som äger en 43mm med ca 16cm omkrets som kan lägga upp en bild?
 
Topp