• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Christopher Ward!

Julle

Omega
Vad gillar ni mest då det blå textilbandet eller bruna lädret till bronsaren? :)
Själv kan jag inte riktigt bestämma mig än vad jag tycker
 

marwe

Breitling
Lädret är snyggast även om textilbandet också ser bra ut. Men varför bara i 43? Allt färre av deras klockor finns att tillgå i 38mm eller liknande. Tråkig utveckling.
 

AE41500

Panerai
Den blåa är riktigt snygg, hade vart kul att se med keramisk bezel också. Retar mig att den inte finns i 38mm, någon i Göteborgs trakten med en 43mm man kan få prova? Eller någon som äger en 43mm med ca 16cm omkrets som kan lägga upp en bild?
Ceramic bezel, yes, då hade jag garanterat köpt :hungry:
75Cyc8Ep0xA5UOT2yM3Hr5D89PvpCdoRcboGEMHD5LixoJukXbuChXHVZK7idokP3Y0GRCgL4Sl8nIcMIuxE4qSHA6zhIX6O2G8i6taZfLLZJEfNFmQqDLA6b2wq-l5s_Ax7iEuUXFCzgPDQtIcMR73R1T8RYsCvQ3hhrW0wLqNQ1NtHHV4rQLZjC2sWjSiSnu6Fmzfm-14yn5nT35PgJGxNB3cg9gMNDYUWAizEit4EW02MFvfjhuRYYYAxCB5_VwRPXusa5ZJYp2tkvkKk32YsamMPUmNrF6IQIYSPjwHK8lPrYbW2qK4iEqeOT-8c5a_UiGEgs9J85_aSXtJvTyF5r4aip83EtYl-tgbDwSTv6glGhWjt59rjzG0IZYA2zsLbo3OO1WxgWGoiqP5oBz249u1Gpxq6sDn2CbjN49bQwg_fW3dNcXIFuCH5UZyHZGTtk8SDVoUfEsECsEoxZnFQhf2Ex4lq_olNUkB5WZqlizfgHHv12qZQrVNqE0-AUCMbZpHjtH6Ji2Am8Wio3354OlDT4IlML3H3oVKG0Q_2wB5OkxwACwnsGBowHNmDXxJHtraaYfWWwHh5WCgsL8M_jFuJ622BkYFCdbtt8ANvI4es3WGV1gtYrA-RpIBrms-pTHhiy1bmnVnBe2OIvKU1lJ6XpHLUgGU=w1330-h970-no
 

Leafvalley

Cartier
Fick min första CW idag, dessutom min favorit i logga och färg :)
IMG_0436.JPG
IMG_0438.JPG


Spontana intryck:
- Större än väntat! Kan nog lätt ha 38mm med.
- Tung på länk!
- sjukt mycket pang för pengen, gav ju en tusing så :happyhappy:

Snygg, ska man köpa med den bezel idag så finns den bara som Quartz version. Grymt pris, trodde de sålde för mer än så?
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Snygg, ska man köpa med den bezel idag så finns den bara som Quartz version. Grymt pris, trodde de sålde för mer än så?

Jo den var väldigt billig, lite moddad med helt borstad boett och länk men bra gjort det med. Även fast jag nog föredrar polerade bandhorn är den fin såhär med. Kommer försöka få tag i en 38mm Quartz senare som komplement och blev imponerad av denna så inte min sista CW :)
 

Birchgrove

Vacheron
2-Faktor
Någon som har koll på hur det ligger till med CW´s limiterade versioner och rabatter? Har en voucher som ger mig £100 off. Men jag vet ju att dom kör sin årliga rea med 50% off (jag köpte min C60 under en sådan)
Jag är så jävla sugen på den blåa med SS bezel, men vill inte köpa den för 7500:- om den säljs för 4000:- om en månad.
 

Julle

Omega
Någon som har koll på hur det ligger till med CW´s limiterade versioner och rabatter? Har en voucher som ger mig £100 off. Men jag vet ju att dom kör sin årliga rea med 50% off (jag köpte min C60 under en sådan)
Jag är så jävla sugen på den blåa med SS bezel, men vill inte köpa den för 7500:- om den säljs för 4000:- om en månad.
Har ändå lite svårt att tro att de skulle lägga de allra nyaste och särskilt limiterade modeller på 50% iallafall så tidigt?
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
En nyinkommen klocka på CW-fronten och några borta. Så här ser fruns och min samling ut för tillfället.
IMG_6573.jpg


Dvs, jag knep en av de 316 :)
Även om jag inte gillar nya loggan så mkt måste jag säga att den där är ju fantastisk i sin helhet ändå! Läckert med stålbezel och perfekt med det bandet :)

Grattis!

Dykaren till höger är riktigt bra den med!
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Någon som har tips på bra bandverktyg för trident? Får inte av stiften, för tajt i mellanrummet på länken med (för det andra verktygen jag har liggandes...) :shifty:
 
Topp