• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Christopher Ward!

Birchgrove

Vacheron
2-Faktor
Sådär ja, då var den hämtad. Efter 10 dagar på Arlanda.
Bilder gör den verkligen inte rättvisa. Den är fantastisk!
20171211_173019.jpg

Jag ber att få återkomma med mer bilder när ljuset är mer förlåtande :)
 

Rizzie

Patek
2-Faktor
Insåg nu efter att ha sett alla fina klockor att min Chr Ward har samlat damm några veckor för mycket! Dags att den får rastas lite
 

Size

Omega
Aldrig sett någon CW på Köp och sälj?? Är det för att de är så pass nya eller?
Sugen på en men föredrar att handla beg
 

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
Jag tror att deras 60 dagars öppet köp-policy motverkar en del flippande. Enklare och bättre att bara skicka tillbaka den till CW, så gjorde jag med min senaste C60.
 

AE41500

Panerai
Huhh, läckerbit, men säg det inte till någon...:rage:. Funderar lite på den, men kanske är jag ensam om det o_O.
Kort spec./info.
"Watch is a one off development prototype, based on the Trident Pro Titanium range and fitted with a titanium bezel and red accents on the dial and seconds hand.
Prototype, 43 mm Case
Sellita/Eta Automatic Movement
600M Water Resistance
Sapphire Crystal
Titanium Case
Date
Luminous Hands, Markers
Rotating Bezel
Screwdown Crown (with old logo)
1000 GBP".
s-l400.jpg

s-l400.jpg
 
Senast ändrad:

Leafvalley

Cartier
Huhh, läckerbit, men säg det inte till någon...:rage:. Funderar lite på den, men kanske är jag ensam om det o_O.
Kort spec./info.
"Watch is a one off development prototype, based on the Trident Pro Titanium range and fitted with a titanium bezel and red accents on the dial and seconds hand.
Prototype, 43 mm Case
Sellita/Eta Automatic Movement
600M Water Resistance
Sapphire Crystal
Titanium Case
Date
Luminous Hands, Markers
Rotating Bezel
Screwdown Crown (with old logo)
1000 GBP".
s-l400.jpg

s-l400.jpg

Grym, helt rätt tänk!
 

Birchgrove

Vacheron
2-Faktor
Huhh, läckerbit, men säg det inte till någon...:rage:. Funderar lite på den, men kanske är jag ensam om det o_O.
Kort spec./info.
"Watch is a one off development prototype, based on the Trident Pro Titanium range and fitted with a titanium bezel and red accents on the dial and seconds hand.
Prototype, 43 mm Case
Sellita/Eta Automatic Movement
600M Water Resistance
Sapphire Crystal
Titanium Case
Date
Luminous Hands, Markers
Rotating Bezel
Screwdown Crown (with old logo)
1000 GBP".
s-l400.jpg

s-l400.jpg
Riktigt snygg! Fick genast tvångstankar, men sen såg jag att det var titan och det är inget för mig. Ser dock som sagt jävligt bra ut!
 
Topp