• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Christopher Ward!

Andy7750

Audemars
2-Faktor
Väl inom COSC, +2-3sek/dygn
image.jpeg
 
Chr Ward får ju en att fundera.

Keramisk bezel, hög tillverkningskvalite, schysst lume och länk. Prisdiff till närmast jämförbara Omega? Styvt 20 papp...
 

Andy7750

Audemars
2-Faktor
Man blir så sugen varje gång du postar asså!! Väger nu mellan Longines hydroconquest och denna som nästa uppgradering från mina instegsdykare :)

Inget illa om Longines, ägt en Heritage 1954 som var fantastisk på alla sätt. Tycker Longines och CW ligger rätt lika kvalitetsmässigt. Personligen tycker jag dock att Tridenten designmässigt är mer rolig och tilltalande än Hydroconquesten. Kan inget annat än rekommendera denna klocka, den är grym.
 

Julle

Omega
Inget illa om Longines, ägt en Heritage 1954 som var fantastisk på alla sätt. Tycker Longines och CW ligger rätt lika kvalitetsmässigt. Personligen tycker jag dock att Tridenten designmässigt är mer rolig och tilltalande än Hydroconquesten. Kan inget annat än rekommendera denna klocka, den är grym.
Tycker nog också att tridenten är lite roligare/snyggare :)p) men blir så osäker när det kommer till storleken.. Ska man ta den lilla eller den stora är frågan som får mig att vela så mycket, inte lätt när man liksom inte bara kan dra in till stan och prova en Chris ward...
 
Topp