• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Christopher Ward!

AE41500

Panerai
Vill bara lite försynt förtälja (som om inte CW ägare redan visste...) hur helnöjd jag fortfarande är med min CW C60 Trident Day Date COSC Limited Edition.
Den har fått Väldigt mycket armledstid, och varit med om både det ena och andra, sedan inköpet för snart 2 år sedan. Varför, tja, helt enkelt för den är väldigt bekväm på handleden och ett väldigt bra precisonsinstrument tidsmässigt. Max ± 2-3 spd genom åren beroende på användning/läge. Superkvalité/finish med tanke på pris i.m.h.o. Over and out...
20190315_231120.jpg
 
Senast ändrad:

Bezelman

Audemars
2-Faktor
Haha jag tänkte väl det! Annars hade det varit kul om den var "unik". Jag kommer för övrigt lägga ut den på sälj här snart då jag dragit på mig ett par klockor för mycket och måste städa i någon ända (tyvärr) så om någon i tråden är intresserad av en första tjing går det bra att pma. Annars kommer den ut så småningom...
 
Topp