• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Christopher Ward!

Andy7750

Audemars
2-Faktor
Nytt för dagen. Bland det skönaste jag har haft på handleden. Sen att den är hyfsat snygg gör inte saken sämre :D. Helnöjd.
PSX_20190409_212053.jpg
Grattis, mycket bra.
 

HSK

Patek
2-Faktor
Har CW kommenterat hur de kommer att hantera brexit? Jag antar att de i dagsläget skickar klockorna från England och kommer att fortsätta med det, eller har de planer på något slags EU-lager?

Jag har fått intrycket att de mest säljer till Europa och det blir väl lite mindre attraktivt om priserna ökar med 3-4k men frågan är om det är ekonomiskt försvarbart för dem att öppna ytterligare ett lager.

Jag är lite sugen på en C65 GMT men har hört att de är väldigt frikostiga med reor och rabattkoder och då drar man sig lite för att betala fullpris men man vill samtidigt inte vänta för länge om det innebär en massa strul och extra kostnader.
 
Topp