• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Christopher Ward!

Bezelman

Audemars
2-Faktor
Min första CW landade idag. Måste säga att jag är riktigt imponerad! Tack @Bezelman för värdefull feedback här i tråden. För mig blev det 38mm-versionen.
AF075F59-CF9D-4DC3-9A1F-62AB687AAD94.jpeg
3305917F-3AD1-44A7-BAFF-D4B223BB45D5.jpeg
Grattis! Verkligen en fin klocka det där. Gillar också den nya länken med snabbfästen.
 

MoHaha

Rolex
2-Faktor
Jag har normalt alltid rullen med 3-4 klockor med när jag åker iväg några dagar.
Denna gången blev det inte så.
5 dagar med samma klocka på armen. Måste vara år sen det hände senast.
Vinnaren blev... (trumvirvel) en CW.
Klokt att välja en anonym pjäs som passar till allt :D

20190920_190622.jpg
 

Waldorf

Audemars
Jag har normalt alltid rullen med 3-4 klockor med när jag åker iväg några dagar.
Denna gången blev det inte så.
5 dagar med samma klocka på armen. Måste vara år sen det hände senast.
Vinnaren blev... (trumvirvel) en CW.
Klokt att välja en anonym pjäs som passar till allt :D

20190920_190622.jpg
Helt slätstruken, hade du inte sagt att den var där hade jag inte sett den :cool:. Ruskigt fina de där mk II'orna.
 

HSK

Patek
2-Faktor
Har någon testat returpolicyn? Jag är lite sugen att beställa 2 och känna på men bara behålla en, brukar det vara strul?
Jag köpte en klocka som jag bl.a. tyckte var lite väl tung och det var inga problem att returnera den trots att länken var kortad och klockan provad någon timme. Så länge den är i nyskick bör det inte vara några bekymmer.
 
Topp