• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Christopher Ward!

På söndagspromenad med bronzon.
8F97933E-6633-45CF-B009-2818BC3D22EC.jpeg
 

Crispie

Rolex
Visst brukar CW köra lite summer clearance? När brukar dom göra det i så fall? Jag hade hoppats på en påsk dito men har inte sett något om det så det verkar inte så. Man hade ju chansen på 15% i mitten på mars men då hade jag inte pengarna.
 

Crentus

Cartier
2-Faktor
Visst brukar CW köra lite summer clearance? När brukar dom göra det i så fall? Jag hade hoppats på en påsk dito men har inte sett något om det så det verkar inte så. Man hade ju chansen på 15% i mitten på mars men då hade jag inte pengarna.
Stämmer, bara att vänta in nyhetsmailet om att den startat. Du kan nog leta bakåt i tråden för en uppfattning om när den brukar vara. Vem vet, med lite tur kanske någon MK3 dyker upp som Nearly New.
 

MoHaha

Rolex
2-Faktor
Visst brukar CW köra lite summer clearance? När brukar dom göra det i så fall? Jag hade hoppats på en påsk dito men har inte sett något om det så det verkar inte så. Man hade ju chansen på 15% i mitten på mars men då hade jag inte pengarna.

Kom mail nyss om att det läggs ute lite reaklockor dagligen ett tag. Bara att trycka F5 kontinuerligt

Gmt idag. Underbar, fast man funderar alltid på att byte till en pepsi

20200409_161400.jpg
 
Senast ändrad:

parasec

Rolex
2-Faktor
Kom mail nyss om att det läggs ute lite reaklockor dagligen ett tag. Bara att trycka F5 kontinuerligt

Gmt idag. Underbar, fast man funderar alltid på att byte till en pepsi

20200409_161400.jpg
Är svag för gula detaljer...
Den där var grym. Mycket bättre än Pepsi imho.

Nya worldtimern såg förjävla trevlig ut

upload_2020-4-9_19-0-6.jpeg
Jag är oerhört sugen på den men då får nog min Pepsi lämna. Funderar på att lägga ut min annons igen.
Kanoon bägge och worldtimern lockar också. Hmmm..:happyhappy::hungry:
IMG_20200409_190416_9.jpg
Varför inte en trippel ;)
Grattis förresten!
 

Facegravy

Panerai
2-Faktor
Gillar att vridringen får fortsätta vara för dykning och att man satt 24 timmars skalan som chapter ring. :)

Den är ganska egen i sin design men jag kan inte undgå att tänka på SD med den feta rehauten.

Jag tyckte den blev en fullträff. Riktigt sugen faktiskt. Gillade omega po gmt när jag såg den för första gången, men den var så stor.

Den här är ju bara 42 och lätt med titanet.
 

thewordfox

Vacheron
2-Faktor
Håller med vad gäller c60, gillar mk2 med lökvisaren och den vågiga tavlan bättre än mk3 (som ju också är riktigt fin, vi pratar riktigt bra och ännu bättre) :)
Yes, det känns som mer egen karaktär. De nya modellerna är väldigt, väldigt fina med, men det är mer ”eget” i de med äldre loggan.
Gillar lökvisaren och tavlan på mk2 mycket.

Boetten däremot är grym på 3:an. Särskild från sidan. Snyggaste jag har!
Blir dock en aning menlös med sina mera neutrala visare.

sgbgUTCxtpGOrPia2TLatpZqjEEU9OdB6DKWmD54aVCqN7UuFrdO2-Zn8u24FzDcb-__EAMylyjYQExCT7lig1XGuPqlHoPRmI3JT3zuQEXyl9l2O5g0ET3yW5hUAaZEbSX5pDAq7vcPs6JNMr20gZ8oTZ-K1z7KaP2uPfRFZvvx-s0lgfR16Q9Q-uadj03ihdylhX6C56JbcRgsrjo0LZyNQ5msqPWBK1690k6cd7xbQron8u5Jv8Usq16Q1MgA9FQklefX875Y8OgkPXXEizUQEcR0A7rZxk2wSG8pEZtJhVeQZE69UEGFZ05d6_KRkyfqIOTooMn4fhVQPPGr0dudZhE1SUoG9GHubvG-4qOWRFOfdAQSTAzs0-37bNVJMjb4kFGjn37kWNp_BxR3szqMKH1_zsO14vfA0O--aB-AWkRShkVn-Lci8BuimyXZ6lgarlkqzSs-aTa3a485KUHQx7VWUFYcxcKSzHcr9D7LL6n-CcQAqVA5lKf3MZCsv-4IMZgsQV2Y9NO4E5FEU33lsTNgw4F4snJelRQ-k3cd7VMJZBhxSYL9YN4Pm9zSWL8mez-vJ6vO0jQSPUfSJCjJcZQImVHk29FELWD8vB7Xt_nOnZgwNfiBuQ1arIolbTwicY9j302PR1sdbMI9--ufEaYYKMDehLGWlwGhQOu33GCQdL6AGxnHkO-zWZk=w1233-h903-no
Det där är en väldigt fin boett. Oerhört fin!
 

Crispie

Rolex
Jäkla schysst C65 vintage som gick på köp och sälj idag. Någon härinne som knep den? Jag var bra sugen men det gick väldigt snabbt.
 
Topp