• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Christopher Ward!

Waldorf

Audemars
Wotd. Riktiga fullträffar dessa c65 (kronografen vet jag inte riktigt... Batteri? :oops::)). World timern vore ett gott komplement...
IMG_20200704_195056_4.jpg
 

thewordfox

Vacheron
2-Faktor

Crispie

Rolex
Fick du mejl från CW? Jag får aldrig några mejl från dom trots att jag skrivit upp mig fyra, fem gånger, köpt från dom, haft att göra med deras kundservice, beställt deras tidning... Vad ska man behöva göra för att hamna på deras überexklusiva lista!!?
 

AE41500

Panerai
Fick du mejl från CW? Jag får aldrig några mejl från dom trots att jag skrivit upp mig fyra, fem gånger, köpt från dom, haft att göra med deras kundservice, beställt deras tidning... Vad ska man behöva göra för att hamna på deras überexklusiva lista!!?
Jag får mail. Jag har handlat där tidigare och trodde alla som handlat där fick det mejlet, men så är det tydligen inte.
 

HSK

Patek
2-Faktor
Fick du mejl från CW? Jag får aldrig några mejl från dom trots att jag skrivit upp mig fyra, fem gånger, köpt från dom, haft att göra med deras kundservice, beställt deras tidning... Vad ska man behöva göra för att hamna på deras überexklusiva lista!!?
Jag får mail. Jag har handlat där tidigare och trodde alla som handlat där fick det mejlet, men så är det tydligen inte.
Jag tror att de skiljer på EU/UK och det kanske är så att detta bara skickades ut för EU-medlemmar eftersom priserna visas i euro? Jag minns att det var lite strul när jag var i kontakt med dem tidigare och om jag gick via EU kunde de inte se vår tidigare konversation som jag haft med UK och vice versa. Är ditt konto registrerat genom båda?
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Fick du mejl från CW? Jag får aldrig några mejl från dom trots att jag skrivit upp mig fyra, fem gånger, köpt från dom, haft att göra med deras kundservice, beställt deras tidning... Vad ska man behöva göra för att hamna på deras überexklusiva lista!!?

Jag får mail. Jag har handlat där tidigare och trodde alla som handlat där fick det mejlet, men så är det tydligen inte.
Jag fick tydligen också mailet men hade missat det.
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Jag tror att de skiljer på EU/UK och det kanske är så att detta bara skickades ut för EU-medlemmar eftersom priserna visas i euro? Jag minns att det var lite strul när jag var i kontakt med dem tidigare och om jag gick via EU kunde de inte se vår tidigare konversation som jag haft med UK och vice versa. Är ditt konto registrerat genom båda?
Jag har köpt en gång och då köpte jag i £ pga. mer fördelaktigt pris.
 

Waldorf

Audemars
Fick du mejl från CW? Jag får aldrig några mejl från dom trots att jag skrivit upp mig fyra, fem gånger, köpt från dom, haft att göra med deras kundservice, beställt deras tidning... Vad ska man behöva göra för att hamna på deras überexklusiva lista!!?
Jag tror att de skiljer på EU/UK och det kanske är så att detta bara skickades ut för EU-medlemmar eftersom priserna visas i euro? Jag minns att det var lite strul när jag var i kontakt med dem tidigare och om jag gick via EU kunde de inte se vår tidigare konversation som jag haft med UK och vice versa. Är ditt konto registrerat genom båda?
Jag fick det också. Numer är det väl alltid .com som de använder så konstigheterna med (virtuellt) olika servrar för .uk och .eu skall väl vara borta (dvs olika inloggningar, olika kunddatabaser)?! Kan ju vara att det finns nån markering i kunddatabasen som säger UK eller annat EU land eller utanför EU. :)
 

Crispie

Rolex

Crispie

Rolex
Och jag hade tydligen fått mejlet 15:55 men ingen notifiering. Märkligt. Rean startar för 'pöbeln' på lördag står det. Undrar om det kommer fler klockor då för senast jag kollade fanns det bara ett fåtal kvar av de ursprungliga cirka 100.
 

thewordfox

Vacheron
2-Faktor
Och jag hade tydligen fått mejlet 15:55 men ingen notifiering. Märkligt. Rean startar för 'pöbeln' på lördag står det. Undrar om det kommer fler klockor då för senast jag kollade fanns det bara ett fåtal kvar av de ursprungliga cirka 100.
Jag har kollat lite sporadiskt i går kväll och i dag på morgonen och det verkar som att det fylls på lite grann mellan varven. Tror nog det blir en rejäl påfyllning tills på lördag.
 

Crispie

Rolex
Nu blev det en läderstronk beställd ivf. 30 istället för 70 €. Bandet lirar kanske inte jättebra med C65an men ett CW spänne att sätta på eventuellt annat band är ju ganska trevligt. :)
 
Topp