• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Någon med en Planet Ocean 2500 som vill dricka kaffe i sthlm?

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Tjena,

Går i tankarna om att växla upp ett klocksteg och sälja av lite för att prova en Planet Ocean. Har idag en Oris och Glycine sub bla. och tänker att nästa steg rimligen skulle kunna vara en Omega. Så därför lägger jag ut denna smått skrämmande krok.

Har varit och klämt på de nya PO 8500 för att få lite feeling om storleken. Tycker att det var ganska svårt ändå då 42an nästan blir liten när den ligger bredvid 45an. På armen känns båda bra på sitt sätt. Men hur som helst så är det en 2500 variant som jag skulle vara ute efter. Undrar således om det finns nån trevlig KSare jag skulle kunna bjuda på kaffe i utbyte mot att klämma lite på en PO 2500. Har förstått att de är lite lägre tacksamt nog och då kanske 45 inte är så dumt ändå... Men testar gärna någon av dem.

Lovar att jag inte är rånare, psykopat eller lönnmördare så hör gärna av dig! :) (för det här med att träffa helt främmande människor kan vara lite creepy)


mvh
Daniel
 

PIC

Cartier
2-Faktor
Jag har en 2500 42a men jag kan tyvärr inte hjälpa dig då jag just nu inte är arbetstidsreglerad (vilket betyder 12-14h arbetsdagar) och helgerna är fulltecknade ända fram till november :drowning:
 
Topp