• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Någon med tillgång till Uhrforum?

Hej!
Jag har hittat en klocka på Uhrforum som jag vill köpa, jag har dock inte tillgång dit, skulle någon kunna hjälpa mig med att kontakta personen
Tack!

Hej!
Jag har hittat en klocka på Uhrforum som jag vill köpa, jag har dock inte tillgång dit, skulle någon kunna hjälpa mig med att kontakta personen
Tack!

Hej,
Precis som alla andra forum är det bara att registrera dig och skicka PM till säljaren på uhrforum.
Tips - Beroende på vart säljaren befinner sig i Tyskland kan kommunikation på engelska vara svårt så mitt tips är att skriva på Engelska och köra den texten via Google Translate och bifoga den också i PMet. Får du svar på Engelska = fortsätt skriv på engelska och svarar säljaren på Tyska så är Google translate din vän ifall du själv inte prata tyska.
Och är tyskan inte din starka sida är det bara att köra hemsidan via Google Translate när du registrerar dig: https://translate.google.com/transl...ie=UTF-8&u=www.uhrforum.de&edit-text=&act=url

Vänligen,
Martin

Tack för svaret!
Jag är redan registrerad men för att kunna kontakta säljaren så måste en admin godkänna min ansökan, vilket jag läst kan ta ett bra tag. Jag skulle vilja ha tag på honom innan någon annan hinner köpa klockan

Tillbaka
Topp