• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Någon/några har "kul" på Tradera

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Först denna:


179600954_734b5406-5fd7-400f-9f65-ceced7b6865b.jpg

http://www.tradera.com/omega-seamas...ld-pa-stal-med-etui--auktion_190118_199186421


Sedan denna:

179589841_d70cc664-0244-47bf-bc79-c0f9213c1a18.jpg

http://www.tradera.com/omega-seamaster-unik-klassiker-fran-1960-auktion_190118_199173554

Frågan är bara varför?
 

babanker

Panerai
Finns det möjlighet att få Tradera att stryka annonskostnaden när det kommer till den här typen av budgivningar?

Visst är det väl max 100kr men det är ett jävla sätt...
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Finns det möjlighet att få Tradera att stryka annonskostnaden när det kommer till den här typen av budgivningar?

Visst är det väl max 100kr men det är ett jävla sätt...

Tror det, om nu säljaren inte är med på det på något underligt pengatvättarvis. När jag inte fick betalt en gång på Tradera slapp jag avgiften och fick en ny annons istället. Förmodar det blir samma sak här i så fall.
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Något säger mig att Tradera har koll på det som händer, speciellt en medlem har hunnit med väldigt många bud och flera vinster sedan den 3/1 2014 då hen registrerade sig som medlem. Kanske är det bara köpstark norrman som infriar sitt nyårslöfte att tömma Sverige på Omega, kosta vad det kosta vill. :)
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Något säger mig att Tradera har koll på det som händer, speciellt en medlem har hunnit med väldigt många bud och flera vinster sedan den 3/1 2014 då hen registrerade sig som medlem. Kanske är det bara köpstark norrman som infriar sitt nyårslöfte att tömma Sverige på Omega, kosta vad det kosta vill. :)

Sluta dricka XL Latte!
 
Topp