Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bild???!!!
Det är inga likheter med Rolex där inte.![]()
Definitivt lik Rolex Diver och en Steinhardt modell.
Man kanske ska hålla sig undan just på grund av det?
Jag tycker dock den ser bra ut, har dock ej hört talad om märket tidigare. Kanske köper en Timex istället, hittade en fin sådan.
Rolex submariner menar jag självklart.Det är inga likheter med Rolex där inte.
Njäe?Rolex submariner menar jag självklart.
Båda är svarta och i dykarutförande. Utöver det ser jag inga direkta likheter.Bara jag som ser likheten?
![]()
Samma ”företag” som säljer kompass-klockorna. Alltså hade jag nog avstått.![]()
Definitivt lik Rolex Diver och en Steinhardt modell.
Man kanske ska hålla sig undan just på grund av det?
Jag tycker dock den ser bra ut, har dock ej hört talad om märket tidigare. Kanske köper en Timex istället, hittade en fin sådan.
Båda är ju armbandsur!Båda är svarta och i dykarutförande. Utöver det ser jag inga direkta likheter.
Tycker jag kan se lite likheter. Fräckt och dålig stil av rolex att sno designen!
![]()
Definitivt lik Rolex Diver och en Steinhardt modell.QUOTE]
Snacka om att vara före sin tid.Om han levde 1743-1810, varför står det då 1853 på urtavlan? Känns orimligt att märket grundades efter hans död?
Andra visare, indexmarkeringar, bezel och datumBara jag som ser likheten?
![]()
EXAKT - och hör sen...!kan juh säga att en Rolex har funnits sen runt 1950-talet så du e blåst på alla pengar