• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Någon som handlat av CTG watches HK?

Peanutboy

Omega
Beställde en Padi för flera veckor sen av dom! Fick ett kollinr och efter 14dagar så fick jag avin. Snabbt ner till affären och hämta vad jag trodde skulle vara min Padi. Men ack så fel jag hade. Jag fick ett paket med 5st screenprotectors och en brev som där stod typ att din klocka är på väg o har antagligen hamnat i tullen. Ok tänkte jag så är det kanske men nu har det gått ytterligare 10-11dagar utan klocka.
Har mailat o bett om att få kolliid på klockan. Men nu får jag inga svar alls av honom.
Läst lite negativt om dom nu i efterhand men har någon här handlat av dom på senare tid?
http://www.ctgwatch.com
 

frest73

Cartier
2-Faktor
Köpte min Turtle av dom. Var lite likadant. Först fick jag snabbt ett kollinr, men det gick inte att lista ut hur det skulle användas (fungerade inte som vanliga kollinr brukar), och inget hände på ett tag. Så fick jag kontakta dom igen, och då sa dom att paketet nog blivit stulet i transporten, och skickade ett paket. Den gången inga problem. Det fungerade alltså till sist, men det var inte den bästa asiatiska leverantören jag har handlat av.
 

Peanutboy

Omega
Efter lite påtryckningar så har jag fått klockan. Kommer dock inte handla av dom fler gånger. Klockan skickades 22Augusti med express leverans.
Så att han hade skickat den innan var ren o skär lögn.

Men nu är man äntligen ägare till en Padi också :)
 

radius

Omega
Efter lite påtryckningar så har jag fått klockan. Kommer dock inte handla av dom fler gånger. Klockan skickades 22Augusti med express leverans.
Så att han hade skickat den innan var ren o skär lögn.

Men nu är man äntligen ägare till en Padi också :)

Trevligt att klockan hamna rätt, mindre trevligt att den sortens personer sysslar med handel.
 
Topp