• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Någon som handlat av dessa?

Zed

Swissera
Professional Dealer
oscaroscar skrev:
http://www.orologidilusso.biz/

Show Commerce S.r.l.



Tack på förhand


Har inte handlat av Show Commerce men haft kontakt med honom vid flera tillfällen. Sist höll jag på att köpa klocka av honom men det föll på att han var bortrest ett tag och inte kunde skicka klockan. Finns inte mycket prutmån men priserna är för det mesta rätt bra från början. Han är svårprutad.

Jag hade vågat köpa en BNIB av honom i alla fall.
 

oscaroscar

Panerai
Fått flera PM från olika medlemmar så skriver här istället:

Riccardo från showcommerce kan rekommenderas. Gjorde betalning direkt till hans konto, fick bilder på cert och klocka och allt verkade OK. Leveransen var försäkrad och gick snabbt.
Klockan var över förväntan, den var som ny (vilket han ioförsig sa, men jag anade annat då den var ett halvår gammal).
Priset var mkt bra så det fanns ingen prutmån.

Kan rekommendera showcommerce srl!
Sorry att jag inte uppdaterat tidigare, men förstod först nu att de behövdes!
 

Paul Stormoen

Breitling
precis beställt en speedmaster 3570.50.00, betalade via hemsidan efter viss epostkontakt med Riccardo. väntar spänt på att se om den kommer...
 

Dan Fixx

Breitling
Återupptar den här tråden eftersom det blev aktuellt för min del. Jag är på väg att beställa en klocka, mycket pengar, förskott, det känns lite sådär men Riccardo är ju mycket rapp när det gäller mejl och verkar seriös. Har sökt info på nätet och bara sett positiv kritik så man vågar väl betala i förskott....? 2 % extra för kortbetalning. Någon som har mer input ang Show Commerce?
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Återupptar den här tråden eftersom det blev aktuellt för min del. Jag är på väg att beställa en klocka, mycket pengar, förskott, det känns lite sådär men Riccardo är ju mycket rapp när det gäller mejl och verkar seriös. Har sökt info på nätet och bara sett positiv kritik så man vågar väl betala i förskott....? 2 % extra för kortbetalning. Någon som har mer input ang Show Commerce?

2% kortavgift suger :( känns som trista pengar att betala. Jag köpte en ny Rolex där för ett par månader sen och det gick felfritt :) kan inte göra annat än att rekommendera showcommerce som gråhandlare.

Edit: Justja, de smyger lite med en fraktavgift som man får mail efter att man beställt :/ ligger på 110€ så det får du lägga på priset
 

Sputniq

Panerai
Har också beställt från Show Commerce och allt gick bra! Dock suger fraktavgiften ganska hårt men bättre så än ingen försäkran alls :)
 

Dan Fixx

Breitling
Jag hade koll på frakten, den var han öppen med, lite dyr tycker jag men å andra sidan verkar det ju gå snabbt. Betalade ni i förskott eller med kort?
 

donnie

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Visa +2% Amex +4% Paypay +5% Banköverföring +0% , inte läge att jaga amexpoäng här inte :) eftersom han beskrivs som en good guy är bör ju förskottsbetalning till bankkonto vara ok
 
Topp