• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Någon som handlat från dessa spanjorer?

http://www.compraventarelojes.com/VENDEMOS.html

Står som trusted seller på c24 och har över 800 klockor utannonserade, samt då man googlar namnet så får man positiva omdömen.

Jag tycker själv att prissättningen på vissa Panerai (inte en sådan jag skall köpa) är väldigt låg, men det kanske är en felbedömning från min sida.

Vad tror ni?

Skitskabbig hemsida, hotmailadress och endast förskottsbetalning. Det låter inte bra. :woot:
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Dom har rätt mycket som saknar tillbehör, men det jag ska ta hem har samtliga tillbehör, säger dom iaf.
Nåväl, vi får väl se vad det handlar om. Det är ingen jättedyr historia som jag ska köpa.

Inga problem handla där. Mr Siesta är lite väl seg på att svara ibland bara. Har handlat 2 gånger. Skickas med fedex. Var i prisklassen 20 k resp 40 k
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
De ville annonsera här innan, de verkade reko.
Inget jag går ed på, men det är min uppfattning.
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Jag har handlat därifrån, twice. Nemas problemas förutom risig engelska. Den här säljaren har avhandlats minst tre ggr tidigare här på KS, use the search function dude.
 

Camo00

Patek
När det diskuterades förra gången var det nån som skulle besöka deras butik men det var stängt för siesta, och nån annan som skulle lägga en beställning på en Tag F1. Inte hört nåt mer sen dock...
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
När det diskuterades förra gången var det nån som skulle besöka deras butik men det var stängt för siesta, och nån annan som skulle lägga en beställning på en Tag F1. Inte hört nåt mer sen dock...
Det var leben som något morgonpigg ville besöka butiken men alla vet ju att spaggarna slaggar hårt till omkring lunch och sen är det siestatajm till nån gång på kvällskvisten. Jag har iaf bara grymma erfarenheter. Köpt en chronomat evo, fullset, för typ 16500 sek och en super avenger blacksteel, även den fullset, för grymt facila 22000 sek. Sålde med hyfsad förtjänst senare. Saknar den svarta besten lite dock....
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Det var leben som något morgonpigg ville besöka butiken men alla vet ju att spaggarna slaggar hårt till omkring lunch och sen är det siestatajm till nån gång på kvällskvisten. Jag har iaf bara grymma erfarenheter. Köpt en chronomat evo, fullset, för typ 16500 sek och en super avenger blacksteel, även den fullset, för grymt facila 22000 sek. Sålde med hyfsad förtjänst senare. Saknar den svarta besten lite dock....


Fan, du verkar besatt av fula klockor! :D
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Det var leben som något morgonpigg ville besöka butiken men alla vet ju att spaggarna slaggar hårt till omkring lunch och sen är det siestatajm till nån gång på kvällskvisten. Jag har iaf bara grymma erfarenheter. Köpt en chronomat evo, fullset, för typ 16500 sek och en super avenger blacksteel, även den fullset, för grymt facila 22000 sek. Sålde med hyfsad förtjänst senare. Saknar den svarta besten lite dock....
Stämmer. Jag var på plats men skulle dra vidare innan de hade öppnat. Ringde några dagar innan för att fråga om de kunde öppna tidigare. Skulle köpa en Omega i present till min far. Svaret blev: inte en chans.

Köpte Gavve s Aquaterra istället :)
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Hur gick det här? Dök det upp några klockor?

Jag pratade med samma Spanjorer igår och fick ett ganska bra intryck, även om dom blev lite smått irriterade när jag efterfrågade äkthetsintyg. De hävdade att alla dinkor kontrollerades av polisen innan försäljning.

Tyckte det kändes hyffsat safe även om jag ändå nojjar över att skicka mina surt förvärvade till en firma med hotmailadress.

//Johan
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Hur gick det här? Dök det upp några klockor?

Jag pratade med samma Spanjorer igår och fick ett ganska bra intryck, även om dom blev lite smått irriterade när jag efterfrågade äkthetsintyg. De hävdade att alla dinkor kontrollerades av polisen innan försäljning.

Tyckte det kändes hyffsat safe även om jag ändå nojjar över att skicka mina surt förvärvade till en firma med hotmailadress.

//Johan


Som framgår i tråden har både jag och MKRGG handlat av dem utan problem så du kan vara lugn. Fick också svaret att alla klockor kollades av snuten innan de tog in dem när jag frågade något liknande
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Jag har handlat! Allt funkade bra!
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Som framgår i tråden har både jag och MKRGG handlat av dem utan problem så du kan vara lugn. Fick också svaret att alla klockor kollades av snuten innan de tog in dem när jag frågade något liknande

Tack boys! Grymt! Då känns det safe!

Då är det bara att bestämma sig för vad man ska klicka hem då...Rolle eller Speedy, Rolle eller Speedy, Rolle eller Speedy, eller kanske en IWC, Rolle eller Speedy, Rolle eller IWC...eller Speedy?

//Johan
 
Topp