• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Någon som har en symaskin och vill hjälpa barncancerfonden i klocksnacks namn?

donpasta

Panerai
Hej jag hade en rolex nyckelband som har gått sönder och jag lyckades fixa till en liten nyckel ring till mig. Men bandet klippte jag i 2 remsor som man borde kunna göra några nyckel ringar av. Så jag köpte några nyckel ringar, men sen kom jag på att jag saknar symaskin och grön tråd som passar banden.

Så min fråga är: Finns det någon här inne som vill ta på sig att göra ett par nyckel ringar av dessa 2 remmar och då få behålla en ring för sig själv? Resten tänkte jag om det är okej för admin så skänker jag dem till klocksnack för att auktioneras ut och alla pengar går till barncancerfonden i klocksnacks namn.

+lx7xyMpRVexPyE9JneBIA.jpg


OBS nyckel ringen längst upp till vänster är min :)

Vet inte hur många nyckel ringar man kan få, men tyvärr kommer nog texten inte sitta jämt men kanske 5-6st totalt?
 
Topp