• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Någon som köpt King?

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Man får tydligen med ett nato band, åh nu kommer alla gå runt med ett, typiskt. Trodde vi klocksamlare hade ensamrätt på det ! Fanns svart, svart/rött och svart/gult. Tror tidningen gick på 75:-
1E8A20A8-BA03-4A2D-8DCD-53774F678190-331-000000B7B785B830.jpg
 

mrMyagi

Dr Snuggles
2-Faktor
Aquaracer2 skrev:
Tecknade prenumeration nyligen så jag hoppas det kommer med!


du det gjorde jag med, för 2 månader sen jag lovades en 20ml parfym och nu borde det väll ha kommit ett nato, men nej kom inte ett djävla skit!!
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Japp det gjorde jag! men jag kommer nog inte använda natot ändå... (trots att jag lovade mig själv att göra det när det ändå var gratis) Men nu har man ett iaf! :)
 
U

urinvånaren

Guest
Jag köpte en King för någon månad sen......... :D
 

Bilagor

  • 1.jpg
    1.jpg
    42 KB · Visningar: 379

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Jaha, då bränner vi alla natoband. Är det mesh som ännu inte hittat sig ut till fölket?
 

Glassbåt

Breitling
Ramlade in i brevlådan för över en vecka sen. Men natot fick man beställa själv för 30kr om man är prenumerant. Tur var väll det. Kanske.
 

wwjbd

Omega
Gult/svart! Ska genast köpa en sån tidning, fan vad jag har letat efter den färgkombon!
Det är ju Mästarnas färg! :D
 
Topp