• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Någon som kan hjälpa mig

någon som kan hjälpa mig med info om denna klocka och ett ev värde tack på förhand

Bilagor

• IMG_0091.JPG
    IMG_0091.JPG
    219.4 KB · Visningar: 4
  • IMG_0092.JPG
    IMG_0092.JPG
    172 KB · Visningar: 2
kan ge lite ytlig info.

Chronograph sussie är väll egentligen klockans riktiga namn. "Docker" som det står på din är egentligen olika märken som den såldes under. Har sett otaliga olika sådana märken på tavlor på denna modell. Klockan är inte särskilt sällsynt och urverken ska vara ganska kassa har jag hört. Är dock själv lite intresserad av Chronograph Sussie men vet inte riktigt varför :p

Klockans värde skulle jag säga är runt 2.5-3k om den nu inte är helguld, skulle gissa på att det är plättering, tror inte det gjordes helguldare. Men sätter inte min arm på det.

kan ge lite ytlig info.

Chronograph sussie är väll egentligen klockans riktiga namn. "Docker" som det står på din är egentligen olika märken som den såldes under. Har sett otaliga olika sådana märken på tavlor på denna modell. Klockan är inte särskilt sällsynt och urverken ska vara ganska kassa har jag hört. Är dock själv lite intresserad av Chronograph Sussie men vet inte riktigt varför :p

Klockans värde skulle jag säga är runt 2.5-3k om den nu inte är helguld, skulle gissa på att det är plättering, tror inte det gjordes helguldare. Men sätter inte min arm på det.

Den har ju en 18K-stämpel så då borde det vara mer än en plätering?

Tillbaka
Topp